Okunmicak diyip kendimi mi sabote ettim amk harbi okunmuyo amxmkxmfmc
İi okumalaürrrrrr
***
Çektiğim videoyu editleyip yayınlamamın üzerinden iki gün geçmişti. YouTube'ın topluluk kısmından ve hikayemden bir saat kadar önce bu akşam canlı yayın açacağıma dair bir bilgilendirme paylaşmıştım. Şimdiyse yayın için ışıkları hazırlayıp etrafı biraz toparlıyordum.
"Kahveler hazır." Diyerek elinde iki fincanla odaya giren Zeynep'e baktım kısa bir süre. Koltuğun üzerinde duran battaniyeyi de katlayıp kenara koydum. Kendimi iki kişilik koltuğa bıraktığımda Zeynep'te yanıma oturup elindekileri ortadaki cam sehpanın üzerine koydu. Telefonu ne çok yukarda ne çok aşağıda olmamasına özen göstererek ayarladım. "Üzerimi değiştirip geleyim, açalım yayını." Beni kafasıyla onayladığında odama gitmek için hareketlendim. "Üzerinde Kiss baskısı olan tişörtü giy Okuş! Takım gibi olsun!" Söylediği şeye cevap vermeden çıktım salondan.
Onun dediğini yapıp istediği tişörtü giydim. Zaten oturacağımız için altındaki gri şortu değiştirmeden gerisi geri salona döndüm.
"Giydim." Dedim gördüğünü bile bile. "Kör değiliz aşk adam."
Söylediği şeye güldüm ve eski yerime oturdum. Kendi telefonuna bakıp saçlarını düzeltti. Yayını başlatıp bir kaç kişinin gelmesini bekledik.
Çok değil bir beş dakika içerisinde iki yüz küsür olan izleyici gelmişti yayına."Sorun gençler." Dedim kahvemden bir yudum almadan önce. Bir gözümde chatteydi. "Sevgili misiniz diye sormuş Nil." Dedi benim yerime Zeynep. "Her an olabiliriz diyomuşum." Diyerek kahkaha attığında gözlerimi devirdim. "Zeyno millete yanlış algı verme istiyorsan."
Bu sefer göz deviren o oldu."Dilara yönelimi mi sormuş." Dedim kaşlarımı çatarak. "Güzel olduğunu düşündüğüm herkes." Diyerek yanıtladım onu.
Diğer soruları okurken gözüme çarpan şeyle sesli bir şekilde güldüm. "Yusuf, Zeynep'in instagramı var mı diye sormuş. Zeyno seni beğenirse takip eder abicim."Zeynep abartılı bir tavırla saçlarını savurdu. "Beyler ablanızın sevgilisi var yanlız."
Chatten bir kaç kişi 'Enişteye selamlar.' yazınca, "Aleynüm selam." Diyerek kapattı konuyu.Tülayy.cann: Zeynep ne kadar itici ya ıyy
Bayan_irem: ZeyOk best shipimmm
Ruya.w.ü: Yaaaa benn Nejla'yla shipliyodummm amaaa :(((
Priw.feridw: NejOk Foreverrr
Haticeisteee yayına katıldı.
Pelininizzzwq: Zeynoşun sevgilisinin insta hesabı var mı yaaa :)))
Zeynep kaşlarını çatarak ekrana bakıyordu. "Bana itici diyene bak efektten gerçek yüzü gözükmüyor." Burun kıvırmasına güldüm bende. "Zeynoş benim bestim arkadaşlar neresi itici şu surata bak. Yavru köpek suphanallah."
"Kim bu yelloz benim karının Instagram hesabını istiyor. Yolarım seni!"
Çıldırmasına daha çok güldüm. Bende yazılanları okumaya çalışıyordum. "Nejla kuzenim bu arada. Kuzenimle çıkmam.""Çıkamazsın zaten aslan parçası." Diyerek yanağımdan makas aldı Zeynep. Elini ittirdim.
Sevvaller.uzmez: En son videodaki esmer çıtırın numarasını bana atsanaa yaaa Okannn🤭
Rabisderler: Esmer cıtır Alparslan galiba
Üzümlükekk: Ya ben baya aradım onun hesabını bulamadımm
Melih.is: O esmer çıtır kankam olur yanlız 😁😅
"Esmer çıtırın numarasını isteyen dm arkadaşlar." Dedim taşşak geçtiğimi belli eden bir sesle. "Melih kim ayol?" Diyerek ekrana yaklaştı. "Okiş esmer bombanın kankisi yayında."
"Omegle videosundakilerden mi?" Diye sordum kısa saçlarımı karıştırırken.
"Öyleymiş. Videoda beyaz tişört giyenim diyor."Telefona yaklaşıp takip isteği attım Melih'e. "Takip ettim Melih." Dedim gülümseyerek.
Melih.is: Eyvallah kardeşim
Tarıkbeyy: Okan beni de takip etsene beee
"Özlem tişört linki sormuş. Sevgilisiyle kendisine alacakmış." Dedi Zeynep. "Takım değil arkadaşlar pişti olmuşuz." Diyerek yalan söyledim. Alttan çıplak bacağım cimciklenince inledim. Yanımda oturan kıza ters ters baktım.
"Bir kaç kişi Aras'ı sormuş." Diyerek bana döndü. Bir kaç saniye soruyu algılamaya çalıştın ardından dudaklarımdan bir kıkırtı kaçtı. "Aras'ın beyninde beyin yerine sik olduğu için geberip gitti gençler." Dedim. "On liraya adana dürüm yemeye gitmiş mal herif. Zehirlendi, midesini yıkadılar."
"Bir yaoide olsan uke mi olurdun seme mi? Kim demiş bunu Kim Dan'ın şeftalisi." Muzip bir gülümseme peydah etti dudaklarımda. "Seke olurdum abicim. Sormayın şöyle şeyler."
Yayının geri kalanında Zeynep sevgilisiyle nasıl tanıştıklarını anlatmıştı. Ben de onunla dalga geçmiştim hanımcı diyerek. Saat on ikiyi bulurken yayın bitti. Zeynep için salona yatak yaptım. Sonrasında ikimizde uyuduk.
***
Çok eğleniyorum yazarken 🤭
Daim kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Gamer Girl (BxB)
Humor"Alparslan sana talip çıktı lan!" Diyerek güldü kameranın önündeki kumral. Alparslan telefonunu kenara bırakıp ekrana biraz daha yaklaştı. Beni incelediğini anlamıştım. Piç olduğunu düşünmesem takılmak isteyeceğim bir insandı. Artık kemerli burnunu...