Sabah saat 05.00.Jyp entertainment da 7 yıllık stajerim ve sabırsızlıkla çıkış yapmayı bekliyorum.
Üstüme uzun sweat altıma ise bol paça kargo pantolon giydim ve çantamı hazırlayıp evden çıktım.Geldiğimde Jyp beni odasına çağırdı.Çıkış yapacağımı düşünerek jyp'nin yanına ilerledim.Kapıyı tıklattım.
"Jyp: gelebilirsin."
İçerş girdim ve karşımda 5 yıldır fandomunda olduğum Stray Kids grubuyla karşılaştım
"Sua:Buyrun efendim beni çağırmıştınız."Bunu eğilerek söylediğin için sonradan boğuk çıktı.
"Jyp:Sua,biliyorum 6-7 yıldır stajersin ve artık çıkman gerekiyordu fakat şuan seni çıkarabileceğim bir grup yok o yüzden önceden çıkmış Stray Kids grubunun yeni üyesisin."
Şaşkınlıkla dinledim sonra bir üyelere bir jyp'ye bakıyordum.
"Sua:A-ama efendim onlar 8 erkek ben kızım ve onların bir sürü emeği var bende 5 yıldır stayim fakat çok çalışıyorlar bunu en başından beri biliyorum hala da bir stayim fakat onların da bir izni olmalı bakın Christopher Hyung lider ona sorun onların izni ve rahatsız olup olmadıklarını bilmefen ben böyle bir gruba katılamam anlayın beni lütfen."
Rap yapar gibi söylediğim için bana bazı ğyeler anlamamış gibi bakıyordu o sıra Chan konuştu.
"Chan:Sua stay olmana çok sevindim fakat alışırsak birbirimize anlayacağımızı bilmiyorum bu yüzden bize sorun yok"
"Jyp:O zaman sua kaldığın yerden eşyalarını topla ve skz yurduna yerleştir."
"Sua:Peki efendim" hafif bir iç çekmeyle yavaşça odadan çıktım ve yurduma doğru ilerledim arkamı döndüğümde hala peşimden geliyorlarda.
"Sua:Gitsenize neden geliyorsunuz."
"Minho:Yurdumuzun yerini bilmiyorsun ve sana yardım edeceğiz yürü."
Ah hayır olamaz Posterleri görecekler.Yurduma vardığımızda hetkes ağzı açık bir şekilde yurda bakıyorduHafif bir gülmeyle tün skz eşyalarımı,makyaj malzemelrrimi ve kıyafletimi topladım ve üyeleri dürterek çıktım.
Arabaya gelene kadar kimse konuşmadıArabaya bindik ve yola çıktık.
"Minho:Herkezden çok benim resmin vardı biasın benmiydim?"diye sorunca onaylat bir şekilfe başımı oynatıp yanımda olan chanın omzunda uyuya kaldım o ise tepki vermedi ve kolunu omzumdan atıp saçlarımı okşadı.**************Chanın gözünden**************
Eve vardığımızda Minho Suayı odasına götürdü ve geri geldiğinde Konuşmaya başladık salonda."Seung:Yazık kıza ya.Kız grubunda olmayı çok istiyormuş demek ki erkek grubuna gelince fanımız olsa bile yüzü düştü zaten senelerdir çalışıyor."
"Felix: Evet seung haklı Üzüldüm doğrusu ama stay olması güzel.Chan hyung yarın onun dansını ve srsine bakacağız dimi?"
"Chan:Evet felix şimdi uyuyor bakamayız zaten.Neyse gelin yemek hazırlayalım.Minho sen brnimle mutfağa gel.Felix sen kurmamıza yardım et.Jisung ve seungmin siz suanın odasına eşyalarını götürün.Changbin sen buraları topla.jeongin sende çamaşırlara bak."
"Chan dışında hepsi:Peki hyung"*************************************************
Bugünlük bu kadar
Kelime:395
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz yeni üyesisin |Minho|Skz ile hayal et 🩵🩵
SonstigesStray kids'e yeni gelen Ji-Sua'nın yüm hayatı değişmişti....