13.bölüm

147 9 0
                                    

Sua normal odaya alınmıştı.Fakat jisoo sunbaenim atak geçirdi ve yoğun bakıma alında.Suga sunbaenim jisoonun kapısının önünde ve en son dediği şey.
"SUA YÜZÜDEN JİSOO ATAK GEÇİRDİ NEFRET EDİYORUM INDAN AISH" olmuştu ki ses kaydına almıştım.Ben suanın yanı başındaydım uyuyordu.
Kalktığımda onun o sesini duydum.
"Sua:M-minho...Sen misin?"
"Evet benim sua'm benim iyi misin"Yanına gittim
"Sua:İyiyim merak etme diğerleri nerede"
"Jisoo sunbaenim atak geçirdi.Suga onun kapısının önünde.Diğerlwri dışarıda.
"Sua:Ablam atak mı geçirdi"
Yerinden kalktı ve serumu alıp sürükleyerek odanın dışına  yürüdü.
"Sua bekle gitme! Hala kötü durumdasın dinkenmen lazım"
"Sua:Durdurma beni minho"
*************Sua***********
Kapıfan dışarı çıktım.Tüm gözler üzerimdeydi.Ablamın nerede olduğunu sordum.Yoğun  bakımın orada olduğunu söylediler oraya yöneldim fakat abim bana öyle bir sinirle bakıyordu ki.
"Suga:HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN OLDU!SENİN YÜZÜNDEN O İÇERİDE!!KEŞKE BÖYLR BİR KARDEŞİM OLMASAYDI!!NEFRET EDİYORUM SENDEN"
Sözleri kalbime işlenmişti.Gözlerim doldu o  an ablam çıkmış dinlemişti.
"Jisoo:Sen benim atak geçirmemi ona mı bağlıyorsun!"
"Haklı Suga sunbaenim Abla benim yüzümden atak geçirdin.Keşke kardeşiniz olmasaydım...Bende kendimi bir bok sanmışım..Kardeşi olmamak nasıl bir his merak ettim.Sonuçta üvey kardeşleriz en fazla ne olabilir ki?"Ağlarken gülümsüyordum.
"Suga:S-suga sunbeanim mi..?Sua ben özür dilerim lütfen böyle deme"
"Size iyi  günler suga sunbaenim"
"Jisoo:Ona sunbaenim dedin...."
"Evet abla...Artık böyle bir abim olsun istemiyorum.."
Minho yanımdaydı gitmemiz  için işaret verdim
"Minho:Ağlamıyorsun..? çünkü artık ağlayamıyorsun dimi"
Kafamla onayladım ve odama geçip yattım.Odaya aniden bp üyeleri daldı.Gülmeye başladım.Hepsi ördek gibi giyinmişti Ablam dahil. Gülmekten karnım ağrımıştı.
"Lisa rose jennie ve abla  yanıma gelin"
"tüm bp:Geldik"
"Uyumak istiyorum ama yalnız değil.Yanımda skz ve siz olun ama suga olmasın..."
"Rose:Sen uyu ben diğerlerini çağırırım"
Kafamı sallayım lisa nın elini tuttum ve kendimi uykunun kollarına biraktım.
*********************************
Derse geçeceğim bu kadar yazdım
Okuyanlar için teşekkür ederim
Yazım hatası varda özür dilerim
Kelime sayısı= 301

Skz yeni üyesisin |Minho|Skz ile hayal et 🩵🩵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin