28.01.2024
Öncelikle hoşgeldiniz demek istiyorum.Umarım keyifler yerindedir ve izninizle kendimi anlatmaya başlıyorum.
Adım Nazlı.17 yaşındayım.Burcum Terazi.Sevdiğim hobiler arasında gitar çalmak,şarkı söylemek,kitap okumak,masa tenisi gibi aktiviteler var.Ama en çok masa tenisini seviyorum.İlk başlarda biraz zorladı ama devamlı oynayınca hızla alıştım.Bu sene sadece beden eğitimi derslerinde oynayabiliyorum o kadar.En sevdiğim dersler Almanca ve Ingilizce.Çünkü yabancı dilleri öğrenmek çok eğlenceli bir şey.Bu yüzden 11.sınıftayken dil bölümünü seçmeye karar verdim ve bu sene son senem.Siyah,lacivert ve mor renklerini seviyorum(ama özellikle siyah><).Gelecekte yapmak istediğim 2 şey var.Mesela ülkeleri gezmek ve daha fazla yabancı dil öğrenmek.Belki ileride poligot falan olurum o da fena bir meslek değil😌.Öğrenmek istediğim diller arasında da Rusça,Almanca(çok az biliyorum ama tamamen öğrenmek istiyorum),Felemenkçe(Hollanda'nın ana dili),İspanyolca,Korece ve Fransızca var.Daha sonra başka dilleri araya eklemeyi düşünüyorum.Derslerimi soracak olursanız gayet güzel gidiyor(tabii haftada 16 saat ingilizce görünce kafam almıyor ama alıştım spslskodksodkdod).Benim bölümümde 2 tane İngilizce dersi var.Biri gramer diğeri de herkesin zorunlu olarak gördüğü 4 saat normal İngilizce.11.sınıftayken 3 taneydi o da yabancı diller edebiyatıydı.Sonra o ders kalktı sadece 2 tane var.
Biraz da çocukluğumdan bahsedeyim size.Ben çocukken çok fazla arkadaş çevresi olan biri değildim çünkü ben onlarla oyun oynamak istesem beni ya görmezden gelirler ya da en son kalırdım.Bu süreç ortaokula kadar devam etti.Hep dışlanan bir çocuk olarak hayatıma devam ettim.Bence hepimiz bir dönem dışlanma sorunu yaşamışızdır(İstisnalar olabilir).Yine de çocukluğumun en güzel yıllarıydı.Dediğim gibi bu dışlanma süreci ortaokula kadar devam etti.Beden eğitimi derslerinde yakantop oynardık ama takım kurma işlerinde ben hep en sona kalırdım ve oynamak istemez bir köşede otururdum.Şimdi ise öyle bir durum kalmadı.Yaş ilerledikçe her şey daha çabuk değişti ve lise ortamına adapte olabildim.Yine ufak tefek sorunlarım vardı ama eskiye nazaran çok azdı ve normal bir şekilde okuluma devam ettim.Şuan istediğim üniversiteyi kazanmak için çalışıyorum fakat kitabın ilk bölümünde çok fazla çalışamadığımı sizlere söylemiştim.Toparlanmaya çalışacağım ve önümüzde çok bir şey kalmadı.
Benden bu kadar merak ettiğiniz bir şey olursa yoruma yazıp sorun.Kendinize iyi bakın görüşürüz💗🦋