#3

7 2 0
                                    

30.01.2023

Herkese selamlar.Gece saat 12.12 ve uyuyamadım.Bu uykusuzluk beni uzun süredir yıpratıyor,uyuyamıyorum.Nedenini ben de bilmiyorum.Bazen gece 2.30'da yattığım da oluyor.Uyuyana kadar telefonla oynuyorum,uykum gelirse de yatıyorum ama çok geç saatlerde yatıyorum.Sizde de bu durum oluyor mu?Bence bunu bir tek ben yaşamıyorumdur.Çoğumuz uykusuzluktan yatamıyoruz hatta bu hastalık hâline dahi dönüşebilir.Buraya çok şey yazasım var ama ne yazacağımı bilemediğim için aklıma gelmiyor.Peki sizler nasılsınız?Günleriniz nasıl geçiyor,hayattan memnun musunuz?Ben kendi adıma konuşmak gerekirse siz ne kadar bu hayattan memnun değilseniz ben de bir o kadar memnun değilim.Çoğu zaman günüm hep haber izlemekle geçiyor.Onca kötü haberi alırken bazen düşünüyorum da yaşanması zorunlu muydu diye.Hep düşünmüşümdür.Cinayetler,kavgalar,faili meçhul olaylar vs. şeyleri izlerken ne yalan söyleyeyim içim gidiyor kanal değiştirip duruyorum.Ara sıra televizyondan bir şey izlemeyip sadece telefonla da ilgilendiğim olur.Sıkılmamak için kendimi eğitmek bilgilendirmek açısından belgesel izlerim veya eskiden yaşanmış olayları anlatan videolar izlerim ve izlerken asla canım sıkılmaz çünkü istediğim şeyleri yaparken çok keyif alırım bu da beni mutlu ediyor.Burada hissettiklerimi yazarken inanın bana çok iyi geldi.Bu uygulamada kitap yazdığımdan beri kendimi iyi hissediyorum ama aylar oldu gelmeyeli ve tekrardan geri dönmek çok güzel.Neyse benden bu kadar başka zaman yine gelir yazarım bir şeyler kendinize iyi bakın ve üşütmeyin havalar iyice soğudu şuan bile yazarken ellerim buz kesti.Tekrardan görüşmek üzere yukarıdan bıraktığın yt videosunu da dinleyin şarkı koydum ve sizi Billie'nin Happier Than Ever şarkısıyla baş başa bırakıyorum iyi geceleeeer...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kendim🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin