ARKADAŞLAR UMARIM BEGENİRSİNİZ
Sabah uyandim Emir uyanmamisti yavaşca kalkıp banyoya gitdim yavaş yavaş karnım büyüyordu günlük rutinimi yaptım kıyafetlerimi değişmeden aşağıya indim mutfağa gidip kahvaltı hazırladım ve yukarı çıkdim Emir'i öperek uyandırdım birden bire midem bulandı tuvalete gidib kusdum Emir koşarak arkamdan geldi benden daha çok korkmuşdu bu gün çocuğumuza bakmaga gidicez büyümüş maşallah Gelecek ay cinsiyetini öğrenecekdik cinsiyet partisi yapacakdim çok sevincliydim aşağıya indik kahvaltımızı yaptık tatilde olduğumuz için ise falan gitmedik evde oturduk Arkadaşlarımız geldi Burak ve Pars geldi kızlar gelemediler birazcık gün qribi olmuşlar ben onların yanına gidecekdim film seyr etdik masa oyunları falan oynadık Burak ve Pars gitdi bende kıyafetlerimi değişib asagiay indim canatmi ve montumu aldım Emir'i öpüb dışarıya çıktım canatamdan arabanın anahtarini aldım arabaya bindim kızların yanına gitdim evet benim arabam yoktu amma Emir'in arabası vardı onun arabasiyala giydim kızlara çorba falan verdim biraz sohbet etdik akşam olmadan eve gitdim Yolda Emir'i aradım hazırlanmasını söyledim eve geldigimde Emir hazırdı arabayı o kullandi hastaneye geldik doktatumuzun yanına gitdik odaya aldı bizi ben yatağa uzandım karnima jel sürdü ve karnında bı şey gezdiriyordu çocuğumuzu azda olsa görüyorduk doktor isterseniz kalp atışını duya bilirsiniz dedi bizde tabi istedik çok güzel atıyordu minik kalbi gelecek ay cinsiyetini öğrenecekdik ve ismine karar verecektik Emir"aşkım eyer erkek olursa ismini Alaz koyalım" dedi bende"tamada neden Alaz?"oda şöyle dedi"vefat eden otizimli kuzenimin ismi çok severdim onu"cok üzüldüm elini tutdum yatmadan kalkdim montumu giyib doktorun masasına geçtik doktor çok sağlıklı dedi maşallah bizde teşekkür ederiz deyib çıktık eve gitdigimizde baya yorgundum hava birazcık kararmıştı pijamami giyinib uzandım uykuya daldım Emir akşam yemeğini hazırlamışdi benide uyandırdı yemeğimizi yedik ben sofrayı topladım Emir'de yardım etdi son olarak bulaşık makinesini çalıştırdım bu geceyi Emir'le film gecesi yapicakdik Ben tek kişilik koltukda oturmusdum.