selamlaar selamlarr biliyorum zaten yazmam gereken hali hazırda başka bir kitabım var ama kendime engel olamadım ve modern bir hikaye içeren kitabım olmadığı için yazmak istedim bu fikir zaten hep aklımdaydı aslında her neyse bakalım nasıl olacaaak :)))İyi okumalar!!!
Ajax,birkaç ay sonra yirmi beş yaşına girecek olan sakin ve huzurlu ama bazen de bir o kadar da sıkıcı olabilecek bir hayata sahip bir ressamdı.Aslında asıl mesleği bu değildi,mimarlık bölümünden mezun olmuştu ancak tutkusu olan resmi bir türlü bırakamayıp ünlü Harbinger Güzel Sanatlar Fakültesi'nin yetenek sınavlarına girdi ve başarıyla kabul edildi.Fakülteden mezun olduktan sonra da kendi atölyesini açtı ve yaptığı tabloları satmaya başladı şuan da ressam olmaktan gayet memnundu zaten para sıkıntısı çekmiyordu çünkü ailesi oldukça varlıklıydı.
Bugün nerdeyse tüm gün atölyede odasında çalıştıktan sonra eve döner dönmez üstünü değiştirip sıcak bir duş aldı ve ardından kendini doğruca yatağına atarak gözlerini kapattı.
"Aaah....ne gündü ama!"
Tam huzurlu bir uykuya dalıyordu ki telefonundan gelen bildirim sesi her şeyi böldü.Bu Lumine'dendi. Lumine fakültedeki en yakın arkadaşıydı kendisinden iki yaş küçüktü.İkili mezun olduktan sonra bile hala görüşüyorlardı.
Lumine:Tahmin et ne oldu?:)
Siz:Ne oldu Lumiii tam uykuya dalıyordum kızım...
Lumine:Ya bırak şimdi uykuyu gerizekalı senin şu ejderha tablosu var ya?
Siz:Ee ne olmuş?
Lumine: Yakın bir arkadaşım ona 10 milyon dolar teklif etti düşünebiliyor musun tam 10 milyon!!!
Siz: Anlıyorum.
Lumine:Bu mu?Verdiğin tüm tepki sadece bu mu seni aptal!
Siz:Bak teklifi için teşekkürler ama o tabloyu satmayı düşünmüyorum tamam mı?Bunu ona aynen ilet ve şimdi uyumaya gidiyorum çünkü geberdim :// iyi geceler!
Ajax,telefonunu hızlıca kapatıp komodinin üzerine geri koydu ve diğer tarafa dönerek kafasını yastığına bastırdı.O ejderha tablosuna gelince...ah onu satmak istemiyordu nedenini bilmiyordu henüz kendisi de çözememişti ama onda kesinlikle kendisini içine çeken bir şey vardı. Gözleri yavaş yavaş kapanırken komodinin üstündeki telefonunun ekranı arka arkaya aydınlanıp sönüyordu.
Lumine:Aptalsın!
Lumine: Gerçekten aptalsın!
Lumine:Off zaten zenginsin tabi götün rahat dimi o zaman bana ödünç ver de bari ben satıyım!
Lumine:Ajaaaaaaxxx!!
Lumine:Göt herif yat zıbar tamam!*orta parmak emojisi*
•••
Zhongli,birkaç saniye önce yapılan ışınlanmanın etkisiyle yaşadığı sarsıntıdan dolayı kendine gelmeye çalışıyordu.Yavasça gözlerini açtığında kendisinin bir odada olduğunu anladı.Ah...gerçekten güzel bir şekilde dekore edilmişti.Genel olarak açık renklerden oluşan duvarlar ve mobilyalar birbiri ile uyumluydu ancak onlar bildiğinden biraz farklıydı,ayrıca duvarlarda neredeyse her yeri kaplayan hoş tablolar vardı.İnazuma'daki insanların evlerini böyle süslediğini ilk defa görüyordu.Ah,yoksa o... Tanrım,ışınlanma işini kesinlikle Xiao'ya bırakmalıydı.
'Venti beni nereye yolladın sen?'
Zhongli gözlerini merakla odada gezdirmeye devam ederken birden altında bir kıvranma hissetti ve anında gözlerini kocaman açarak kuyruğunu dikleştirdi.Olamaz,altında biri vardı!Odayı incelerken fark etmemiş olmalı!Bu...bu bir insan mıydı?!Zhongli hemen kuyruğunu yatağa geri indirerek bu sefer onu incelemeye başladı.Üstünün çıplak olduğunu görünce yanakları biraz kızardı ama kendini onun üstünden kaldırmak yerine diğerini incelemeye devam etti.Zhongli nefes alış verişinden dolayı inip kalkan göğsüne bakıyordu. Oldukça yapılı ve fit bir vücudu vardı.Göğüs ve karın kasları fazlasıyla belirgindi.Bir anda ellerinin karın kaslarında olduğunu fark edince daha da kızararak onları aceleyle geri çekti. Adamın vücuduna daha fazla bakmamaya çalışarak yüzüne odaklandı.Ah..güneş tam üzerine vuruyordu ve turuncu saçları parlıyordu.Oldukça güzel bir yüzü var diye düşündü.Yanaklarında ve burnunda bulunan çiller çok tatlıydı.Gözlerinin rengini merak ediyordu.Muhtemelen genç biri olmalıydı.Zhongli düşüncelerinden utanarak çoktan kızarmış yüzünü başka tarafa çevirdi ve kafasını iki yana salladı sonra tekrar altındaki güzel insana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fallen Angel ~ Tartali/Zhongchi
Teen Fiction"Bir gün kucağınızda,yarı ejderha olan güzeller güzeli bir adam ile uyansaydınız ne yapardınız?Tamam saçmalamayın canım tabii ki ona aşık olmazdınız,öyle değil mi Ajax?" "..." "Değil mi Ajaax?!" •Top Childe/Bottom Zhongli •Smut var! •Küfür var! kap...