Yujin erkek biriyle opusuyordu. Bu hoca bizim fizik hocamizdi. Kendimi aglamamak icin zor tuttum aldatilmistim hemde ona en cok ihtiyacim oldugu zamanda..
W: Y-yujin..
Yujin sesimi duydu ve panikle bana bakti fizik hocamda bana anlam verememis bir ifadeyle bakti. Artik daha fazla dayanamadim ve gozyaslarimi serbest biraktim
Y: Wonyoung ne isin var burada??
? : Ne oldu?
Bu ihanete daha fazla dayanamadim ve kosarak okuldan ciktim. Ciktigim gibi kendimi yere attim hickira hickira aglamaya basladim artik insanlarin bana bakmasi umrumda degildi cunku ben az once hayatimi kaybettim zaten daha ne olabilir ki?..
Ben aglarken Yujin yanima geldi ve oturdu
Y: ANLATMAMA IZIN VER GUZELIM LUTFEN
Elini omzumdan cektim ve ayaga kalkip suratina sert bir sekilde tokat attim
W: NEYI ANLATACAKSIN HA?? YOKSA BANA NASIL O ADAM GIBI OPUSECEGIMI MI OGRETECEKSIN!!
Ona okulun ortasinda tokat attigim icin cok utanmis ve kizgin bakiyordu.
Ayaga kalktiBana sarilmaya calisti ama buna izin vermedim ve onu itmeye devam ettim
Y: IZIN VER ANLATACAGIM WONYOUNG YAPMA BOYLE LUTFEN!
W: YA NEYI ANLATACAKSIN! KALBIMI NASIL PARAMPARCA ETTIGINI MI?? BEN SANA BUTUN HAYATIMI FEDA EDECEK KADAR COK SEVIYORDUM SENI YUJIN. INSANLARI UMURSAMADAN ANNEMI BILE KARSIMA ALACAK KADAR ASIKTIM SANA AMA SEN.. SEN SADECE BENIMLE OYUN OYNADIN!!
Y: TATLIM BILDIGIN GIBI DEGIL BURADA ANLATAMAM SAKIN BIR YERE GECIP KONUSALIM LUTFEN
Konusurken bir yandanda ellerimi tutmaya calisiyordu ama ben buna izin vermiyordum.
W: NE ANLATACAKSAN BURADA ANLAT YUJIN!
Y: Herkesin icinde mi?
W: BENI AGLATIRKENDE OYLE DEDIN MI PEKI?? SIMDI BENI AGLATTIGINA DEGILDE ANLATACAGIN SEYE MI UTANIYORSUN!
BEN.. BEN SANA BUGUN ICIN COK GUZEL SURPRIZLER HAZIRLAMISTIM YUJIN BUGUN SENIN DOGUM GUNUNDU AMA HATIRLAYAN VAR MIYDI?? YOK! SENI TEK HATIRLAYAN VE ONEMSEYEN BENDIM SIMDI ONU DA KAYBETTIN ARTIK SANA KARSI ICIMDE KINDEN BASKA BIRSEY YOK TAMAM MI! SEN BENIM ICIN BIR GENCLIK HATASIYDIN COK CANIM YANDI YUJIN HERSEYI AFFEDERDIM AMA GOZUMUN ONUNDE ADAMLA OPUSUYORDUN VE BU DURUMDAN MUTLU GORUNUYORDUN!Y: YAPMA WONYOUNG LUTFEN HERSEYI ANLATACAGIM GUZELIM AYRILMA BENDEN YALVARIRIM..
W: Bitti Yujin bundan sonra bana anlatacagin tek sey ders olacak.
Tam gidecekken ayaklarima egildi ve bacagima sarilip aglamaya basladi
Y: DINLE BENI YALVARIRIM.. HERSEY COK FARKLI LUTFEN DINLE BENI SONRA AYRILMAK ISTERSEN AYRILIRIZ AMA BOYLE GITME NE OLUR DAYANAMAM..
...
___________________________________________
-BOLUM SONU-
COK DUYGULANDIM YAZARKEN LANN
Neysee nasildii begendiniz mii umarim begenmissinizdiirr bolumu kisa tuttum cunkuu is olsun diyeeBegendiyseniz oy vermeyi unutmayin lutfeen muahh optumm💋 💗🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙄 𝙈𝙊𝙈𝙈𝙔(+18)
RomanceSon sinif ogrencisi olan Wonyoung kendisinden 5 yas buyuk olan matematik ogretmeni Yujin'e asik olur~