W: Anlat.
Gulumseyip ayaga kalkti ve ellerimi tuttu
Y: Bak hicbir sey dusundugun gibi degil o gordugun adam aslinda benim eski sevgilimdi simdide gelip bana yaranmaya calisti ve yemin ederim ki onu isteyerek opmedim o aniden beni optu zaten o sirada da sen geldin..
Sıkıca tuttugu ellerimi ellerinden cektim
W: Inan ki buna cok inanmak istiyorum ama sana olan tum guvenimi kaybettim yani bence bir sure ayri kalsak iyi olur bence
Y: Lutfen benden ayrilma yasayamam Wonyoung..
Cebimden onun icin aldigim kolyeyi cikardim ve eline verdim
W: Dogum gunun kutlu olsun Yujin..
Gozyaslari icinde kosarak orayi terkettim
Eve vardigimda kendimi yatagima atip saatlerce hicbir sey yiyip icmeden sadece agladim, artik aglamaktan gozlerim sismis hatta morarmaya baslamisti. Onsuz her saniye benim icin olum gibi birseydi fakat tek dusundugum birsey vardi "acaba o da benimle ayni dusunuyor mu?"
Artik dusunmekten, aglamaktan kafayi yemek uzereydim evin icinde tipki bir ruh gibi dolasiyordum. Kalbim cok aciyor, basim catliyordu.Ayrilmamizin ustunden gunler gecti ve ben hala ayni durumdaydim ama anlamadigim tek birsey var "neden bana hala yazmiyor.. "
Artik bu halimi bir kenara birakip onunla barismak icin hazirlandim ve okulun bahcesinde onun cikmasini beklemeye basladim. Yarim saatin sonunda onu gordum beni farketmesi cok uzun surmedi, beni gordugunde gozleri tipki bir yildiz gibi parildadi..
Artik beni sevdiginden ve o opusmenin bilerek olmadigindan emin oldum ve kollarimi acarak onu bekledim kosarak geldi ardindan bana sikica sarildiY: WONYOUNG! COK OZLEDIM SENI SEVGILIM..
W: Bende seni Yujin'im..
Bana sarilmayi birakmak istemiyor gibiydi
W: Heeyy bogulmaya basladiim!!
Y: BERABER OLELIM.
Diyip beni birakti ve yuzume dogru egilerek dudagima bir opucuk kondurdu
Y: Devaminin gelmesini ister misin?
Koluna acitmayacak bir sekilde vurdum
W: Seni hala tam olarak affetmis degilim!!
Y: Aah, pekii kendimi affettirmek icin herseyi yapacagim matmezelim~
...
___________________________________________
-BOLUM SONU-
GUZEL BIR BOLUM OLDU BENCEE HEHEE IYI OKUMALAARR!!
Begendiyseniz oy vermeyi unutmayin lutfeen💓💋⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙄 𝙈𝙊𝙈𝙈𝙔(+18)
RomanceSon sinif ogrencisi olan Wonyoung kendisinden 5 yas buyuk olan matematik ogretmeni Yujin'e asik olur~