29.12.2023
23.50Yağmurun sesi kulaklarımı dolduruyordu. Gözlerimi açtım. İlk gördüğüm şey uyumadan önce nefes almak umuduyla açtığım camdı. Yağmur çiseliyordu, çok güzeldi, bu görüntüye hayrandım. Yağmuru sever misiniz?
Gün içinde sürekli uyuyordum hiç bir şey yapmama rağmen. Ne zaman hayatım bu şekilde ilerlemeye başladı bilmiyorum ama olan olmuştu işte. Bir gün bir hesap açtım ve beklemediğim bir şekilde amacım dışında hesap büyüdü. Beni seven sevildiğimi hissettiren o insanlar yaşattıkları o duyguyular. Son saatlarimi onlarla geçirerek borcumu ödemiş olur muyum? Olmam belki de olurum bilmiyorum neyse.
Ekrandaki başlat tuşuna bastım ve açılışı yaptım. Bugün diğer günlerin aksine güzel kıyafetlerim yoktu, saçlarım özellikle hazırlanmış değildi. Siyah bir eşofman, siyah örgü bir kazak ve sadece ellerimle biraz düzeltme zahmetine girdiğim ama başarısız olduğum dağınık saçlarım.
Kendim olmak istemiştim belkide. Olabileceğim son saatlerimde ilk ve son defa kendim olmak istemiştim belkide. Belkide ağır gelen o maskeyi atmak istemiştim. Zaten çok yormuştu beni bu zamana kadar, şimdi ise dinlenme vakti.
"Selam millet! Niye bu saatte hepiniz uyanıksınız? Uykusu olanlar beklemesin, gidip güzelce uyuyun çünkü baya uzun bir gece olucak."
┊ ┊ ┊ ┊ ┊
┊ ┊ ┊ ˚♡ ⋆
┊ ┊ ✫
⊹ ☾︎☔ Merhaba nasılsınız? sürekli bir şeyler yazarım ama ilk defa birini yayınlıyorum. Bu yüzden acemice olabilir veya saçma gelebilir umarım beğenirsiniz. Ayrıca lütfen tarihlere takılmmayın, yazdığım tarihi not almayı seviyorum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time for the Rain to Stop
FanficKimtae bir canlı yayın başlattı "Uykusu olanlar gidebilir uzun bir gece olacak." !!! UYARI !!! Okumak üzere olduğunuz kurgu intihar şiddet ölüm gibi unsurlar içermektedir etkilenecek olanların okumaması tavsiyesiyle