Evlenmek

6.9K 314 154
                                    


*Annabeth'i Anabet şeklinde yazmam, bu kitaba başlarken beşe gittiğim ve yazdığım her kelimede hata olduğundan düzenleniyorum. Bugün tüm bölümleri tekrar yayımlayacağım. Bildirimlerinizde kalabalık yapacağım için üzgünüm*

*Düzenleme sonucunda da hatalarım olabilir. Sözelciyim ama inek öğrenci değilim. Sadece beşinci sınıftaki hatalarımın bir kısmını düzeltmeye çalışacağım*



Annabeth durumunu güncelledi : evleniyoruz...

Percy: Annabeth kiminle evleniyorsun??? Ben sana yanlış bir şey mi yaptım?? Neden başkasıyla evleniyorsun? Ama bak ben bunu ödetirim ona...

Annabeth: Sana neden yosun kafa dediğimi bir kez daha anladım. Dün akşam elinde yüzükle benimle evlenir misin diye soran sen değil miydin?

AThena: Daha iyilerine layıksın yavrum, babası gibi şapşal o boşver onu.

Poseidon: Ayıp oluyor Athena. Yakışıyor mu senin gibi tatlı bir tanrıçaya bu "şapşal" lafı?

Athena : Poseidon gibi yosun kafalı bir yarı balığın çocuğuyla olmanı istemiyorum. Ayrıca üç büyükler kaz kafalı evleneceksen akıllı bir tanrının çocuğunu seç.

Poseidon: Yüce balıklı donum aşkına! Takmadın bile beni!!!

Athena: Kudur.

Poseidon: Sensin Kudur!

Zeus: Tamam dalaşmayı kesin.

Zeus: Dur bir dakika! Athena sen bana kaz kafalımı dedin??? Derhal Olimpos'a gel.

-Athena çıkış yaptı-

Poseidon durumunu "Athena Percabeth'e engel olamaz heyyo" güncelledi...

Zeus: Kaşınma kardeşim.

Poseidon : Ne yaparsın? Evden mi kovarsın?

--Poseidon ve Zeus çıkış yaptı--

Afrodit: Ayh! Percabeth evleniyor! Ağağağa ! Ayyyy! Heyecanlıııı!

Afrodit durumunu "Percabeth evleniyor" olarak güncelledi.

Piper: anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Afrodit: Neyse bb küçük yarı tanrıcıklar. Bol aşkla kalın.

—Afrodit çıkış yaptı—

*düzenlenmiştir*

Melezler MesajlaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin