2. Kurban bayramı bölümü

1.3K 115 251
                                    

Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar, kitaba başladığımdan beri geçen üçüncü kurban bayramı ve ikinci kurban bayramı bölümü...

Bu arada eski bölümleri okudum ay kusacağım, insan bir uyarır. Deniz der, neden bu kadar kötü yazıyorsun der. Bende 31K olmadan önce silerdim kitabı.

Ama şuan silmeye kıyamıyorum 31K sonuçta, boru mu?

Neyse bölüm atmaktı amacım ama aklıma bir şey gelmiyor. Her zamanki gibi saçma sapan yazılar atıp yayımlayacağım ve sizde bölüm diye okuyup oy vereceksiniz.

Bu arada, oy veriyorsunuz değil mi? 31K okunmadan 1K oy çıkmış sadece.

Neyse ben olsam bende bu değişik şeye oy vermezdim.

Tekrardan bayramınız kutlu olsun ve işte bölüm...

Annabethchase44 'ü bölüm için ilham bulmak için aradım ve bana dedi ki...

"Şuanda aklımda sadece iki sayının ebob ve ekoku var. Hadi sana kolay gelsin"

Arkadan Bora yağmura "Oha hayvan daha yeni yemek yemedik mi biz" dedi şuan ona anırıyom 😂😂😂

Yapmuş geçen gün pizzayı burnundan mı çıkarttın yapmur ((Sagol be Bora))

Yağmur bana fikir ver yağmurrrr

Baklava yedir diyerek bir fikir verdi, sagol Annabethchase44 . Şimdi fikrin içine edeceğim.

TÜM BÖLÜMÜ HAYAL EDEREK OKUYUN!!!!!!!

Hadi iyi okumalar ...

*Melezler Olimpos'a giderler*

Leo: *elindeki bir avuç baklavayı Zeus'un ağzına tıkar*

Percy: Yarasın dede yarasın!

Zeus: Dede ne oğlum, ben senin yarı yaşındayım!

Zeus: *ağzındaki baklavaları Hades'in üzerine tükürür* HAYAL EDİN PLİS, TŞK

Leo: Ama Tanrı Zeus yaa, niye püskürttün yutacaktın onları...

Zeus: Percy ve Leo salakları, lütfen Olimpos'ta neden geldiğinizi ve bu değişik şeyleri ağzıma hangi cürretle tıktığınızı söyleyebilir misiniz?

Hades: Bir daha bir şeyi çıkartırken başka bir Tanrı'nın üzerine çıkarmadığını dikkat et kardeşim.

Hades: *Üzerindeki tükürüklü baklavayı siler*

Percy: Bayramınızı kutluyoruz Tanrı Zeus ve diğer çok sevgili tanrı ve tanrıçalar.

Ares: Ne bayramından bahsediyorsun? Sen savaşla aşkı karıştırmışsın...

Afrodit: O şarkı öyle değildi. Şey demen lazım. "Aradığın aşksa, en özelinden-"

Leo: Kurban bayramı ya bugün. Büyükleri ziyarete gelip ellerini öpmek lazım.

Athena: Benim çok zeki melezlerim sizin beyninize kuş mu sıçtı? Kurban bayramı müslüman bayramı...

Percy: Tamam işte Tanrıça Athena, bizde birer Hristiyan olarak bayramımızı kutluyoruz.

Athena: Hristiyanlar Yunan Tanrı'larına inanmazlar

Leo: Hadi ama Athena, naz yapma. Biliyorum sende baklava istiyorsun.

Percy: Athena'nın ağzına iki avuç baklava sıkıştırır.

Athena: ZEUS'UN ŞİMŞEK DÖVMELİ KIÇI AŞKINA BİRİSİ ŞU İKİSİNİ ÇIKARSIN ŞUARADAN!!!

Zeus: Hey o güzel şimşek dövmeli kıçıma laf YÖK.

*Jason Zeus'un elini öpüp ondan kendisine para vermesini isteyince Tanrı'lar melezleri tekmeleyerek Olimpos'tan kovarlar*

Seviliyorsunuz , bana katlanan herkesi seviyorum hadi bayssssssssssssssssss

Telefonumun şarzı bitiyor zaten istesemde uzatamam

Yayımlayacaktım ki yayımlamak için çevrimiçi ol yazısı çıktı. Hücreselimi ne ara kapadım ben yaaa...

Yayımlanma tarihi 1 Eylül 2017 17.21
Düzenlenen bölüm yayımlanma tarihi 31 Ağustos 2028 17.11

Melezler MesajlaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin