Selam gençlik
Nasılsınızzz.?
Umarım iyisinizdir:)
İlk semetae ficim ile karşınızdayım ehe :)Umarım çokkk severek okursunuz çünki ben yazarken tüm sevgimi fice aktarmaya çalışıyorum.
Ve ve ve veee
Fikirlerniz çok çok önemli benim içim, YORUM bildirmeyi unutmayın lütfen:3
Votelerinizi bekliyorum ehe😁
Çok uzatmadan ficime geçelim dedim benn
İyi okumalar dilerim kar tanelerim ~
。・::・゚’★,。・::・゚’
Adaletin asla yerini bulamadığı ve dışlanan insanların sokağa çıkmak istemediği kirli bir dünya. Özgürlükleri ellerinden alınan insanların yaşamak istemeyeceği ve hayallerini gerçekleştiremeyenlere dar gelen hayatları. Sevgisizlik ve acımasızlığın arttığı, aşşağılık insan oğlunun bir-birine acımadığı yaşam. Ailesi için hayallerinden ve düzeninden vaz geçen insanlardan bahs etmiyoruz bile. Bunlardan birisi Taehyung.
Taehyung'un annesi ve babası için yapmayacağı şey yoktur. Onları o kadar çok seviyor ki, tek kelimeleri ile dünyayı onlar için ayaklarının altına sere bilirdi. Zaten bu yüzden değilmiydi hayallerine veda etmesi.? Sırf annesi istedi diye hiç tanımadığı, sadece iki kere gördüğü bir kadınlar evlenmesi. Ailesi için değilmiydi.? Tamda bu yüzdendi.
Taehyung bundan bir sene önce annesi istedi diye onu evlendirmişti. Annesinin bulduğu kıza ne kadar ısınamasada yapacak bir şeyi yoktu. Biricik annesi onun evlenmesini ve çocuk sahibi olmasını görmek istiyordu. Babasınında annesinden bir farkı yoktu. Taehyung'u büyük bir yoklukla büyütmüşlerdi. Taehyung okumuş kendi işini kurmuş ve annesi ile babasını sefaletden kurtarmıştı. Ne kadar çalışsada onlara olan borcunu asla ödeyemeyeceğini çok iyi biliyordu. Bu yüzden elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. Onların sözlerinden çıkmıyor, ne isterlerse yapıyordu. Evlenmesi gibi.
Taehyung Jennie'yi pek sevmezdi. Çünki onun samimiyyeti çok boş geliyordu. Gerçek hissetdirmiyordu. Onu sevmemesi için tek neden bu değildi tabikide. Mesela Jennie hep annesinin arkasından arkadaşları ile oturub konuşurdu. Taehyung buna bir iki kere şahit olmuş ve onu uyarmıştı. Ama Jennie asla onun uyarılarını dikkate almıyordu. Tek amacı Taehyung ile evlenmekti ve onuda başarmıştı. Gerisinin onun için pek bir önemi yoktu. Peki her şey ne içindi.? Para.? Şöhret.? Mal.? Mülk.? Evet. Jennie sadece şöhret istiyordu. Fakat farkında olmadan Taehyung'a olan aşkınıda gizlice yaşıyordu. Pek tabi Taehyung çok zeki bir insandı. Bu yüzden herşeyi fark etmesi pek zamanını almamıştı. Bir yıl aynı evde yaşamalarına rağmen birlikte yatmamışlar, ilişkiye girmemişlerdi. Sebebi ise çok basitti. Jennie bir modeldi ve fiziğinin bozulması isteyeceği en son şey bile değildi. Fakat Taehyung annesine bir torun vermek zorundaydı. Çünki annesinin günden güne garipleştiğini ve kötü olduğunu fark ediyordu. Hastaneye götürmek istese bile annesi asla kabul etmiyor sadece küçük bir torunu olsun istiyordu. Taehyung çok çaresizdi. Jennie'den boşanamazdı. Onunla ilişkiye girmekte istemiyordu. Ama annesine bir torun vermek zorundaydı.
Taehyung'un en yakın arkadaşının ona sözde akıl vermesi ile Taehyung boş olduğu bir zamanda 'Taşıyıcı anne' için ilan verecekti. Fakat şimdi şirketten yeni geldiği için çok yorgundu ve yatarak dinlenmek istiyordu. Ve bunu en hızlı bir şekilde yapmak istiyordu. Çünki Jennie'nin yüzünü görmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garam | Taekook
FanfictionKim Taehyung ailesi yüzünden sevmediği bir kadın ile evlenmek zorundadır. İlerleyen zamanlarda Taehyung'un ailesi bir torun ister fakat evlendiği kadın bunu onaylamaz. Bir internet sitesine taşıyıcı anne aradığını ilan veren Taehyung, kendinde hep k...