Mélyvíz
Javier
A lakásban voltam, egyedül a farmerem volt rajtam, se zokni, se ing, de még egy szál alsógatya sem borította a testem. Gondolkodni kezdtem, miután besokalltam az irodában, ahol szintén ugyan ezt csináltam. Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből ezt a lányt. Minden szava hazugság: már akkor tudtam, ahogyan bemasírozott az irodába abban a feszes blúzban, ami a melleire tapadt... A csípőjét a blúza anyaga ejtette rabul, vékony volt de annyira mégsem; pont az a fajta, amibe az ember bele akar és bele tud kapaszkodni egy ilyen maihoz hasonló nap után. A fekete nadrágja kellőképp lenge szabású volt, de előlem akkor sem tudta elrejteni a hatalmas kerek fenekét, ami úgy domborodott a szövet alatt, hogy szinte vétek volt takargatni a kíváncsi szemek elől.
Egyedül azt nem tudtam, hogy a futópálya után, őt látom majd viszont abban a székben Finingham irodájában. Pedig mikor Kolumbiába érkeztem és sikeresen elkaptuk Pablo-t, még nem is sejtettem, hogy lesz egy új megbízás, bár én sem voltam teljesen hülye: tudtam, hogy a kormány érdeke elkapni a Calí keresztapákat és felszámolni a kartellt. Emlékszem, amikor Finingham behívott az irodájába és elém dobta az aktáját. Tudtuk előre, hogy őt akarjuk a feladatra. Az évszázad dobásának bizonyult, hogy a fiatal és tapasztalatlan egyetemistát kiválasztjuk a „programunkba", hogy aztán velünk együtt üldözze a világ legkiemeltebb bűnözőit! Lószart! Kiírtuk ezt a programot, de senki más jelentkezésével nem foglalkoztunk, csak azt vártuk, hogy a tanára rábeszélje, hogy ezt a munkát be kell adnia, és részt kell vennie ebben. A tanárát is lefizettük, mert régóta figyelik őt. Évekkel ezelőtt történt, hogy Gilberto előző könyvelője utalt egy összeget egy ismeretlen amerikai számlára. Ha jól tudom, a pasasnak az életébe került a művelet, így viszont egyenes szálak vezettek el a lányához. A nőhöz, akit a DEA évek óta figyel, és árgus szemekkel követi minden lépését. Hozzá, aki annyira törékeny, és már nem kislány többé, mégis azt hiszi, hogy minden a véletlenek műve. Ha tudná, hogy az egész eddigi történet egy nagy hazugság! Vajon egész életében hazudtak neki? Ezért mehetett el Miami-ig, hogy meneküljön a családja elől?Kicsoda ő valójában? Az apja minden esetre úgy őrizgette és rejtegette őt évekig, hogy alig lehetett a nyomára bukkanni. Mindenki tisztában volt Gilberto gyerekeinek a számával, ahogyan azt is tudták, hogy mellette/vele élnek. Egy valaki volt, aki mindig rejtve maradt: egy lány, méghozzá a legfiatalabb. A DEA-s matekba is hiba csúszott, mert bár tudtak a lánya házasságáról és megfigyelték a helyszínt nem olyan régen, az utolsó láncszem mégis hiányzott. Ahogyan a "baklövés" megtörtént, mi azonnal tudtuk, és éreztük, hogy most elkaphatjuk. Szinte csak magam elé képzelem, ahogyan Estefania mit sem sejt erről az egészről. Azt hiszi, hogy rettentő jól helyezkedett és mindenki elől el tudott tűnni. Ezért választott magának álnevet, és ezért nem tette be a lábát az országba évek óta. Pedig ha tudná a kis gyémánt, hogy mennyien keresték őt, sőt; mi meg is találtuk. Az aktákban, ahol nem volt fotó róla, mi csak gyémántnak hívtuk: nagyon nehezen lehetett megtalálni őt, csak egy van belőle és ha már felkutattuk hatalmas értéket képvisel. Ezt ő nem tudhatta persze, honnan is tudhatná: ő az apja gyenge pontja. A rendszer megbontója!
Akármi is az igazság – kortyoltam hatalmasat a kristálypohárból, amit whiskey-vel töltöttem meg és tartottam végig a kezemben - nekem le kell őt lepleznem. Azt akarom, hogy mindent elmondjon nekem. A bizalmába akarok férkőzni, hogy elhiggye, hogy velem minden titkát megoszthassa. Tudni akarom, hogy mi az amit elmond az apjának rólunk. Mert kizártnak tartom, hogy ne fecsegne. Azt akarom, hogy enyém legyen a dicsőség, hogy amikor megtudja hogy egész végig hazudtunk neki és az ármánykodása ellenére mégis elkapjuk az apjáékat, akkor az első sorból nézhesse végig a műsort. Szinte látom magam előtt az összetört arcát, ahogyan legördül egy könnycsepp rajta, amikor megtudja hogy a drága seggfej Papa a börtönben van a bácsikájával együtt!
YOU ARE READING
Restricted Chapters (~El precio de la libertad)
Short Story⚠︎ Ezekben a rövid történetekben a pikánsabb irodalom kedvelőinek tartogatok pár szaftos sztorit Tefy kalandjaiból, szigorúan 🔞!! Kérlek, ha eddig még nem tetted meg, olvasd el a El precio de la libertad - A szabadság ára című "novellám/regényem"...