Sevelim, sevişelim :)

21 0 0
                                    


Jisung Seungmin'e döndü

"Şişe çevirmeden, Seungmin git Chris'in kucağına otur"

Chris tek kaşını kaldırdı ve şişeleri çıkarttı. Herkesin önüne bir şişe şarap koydu.

"Eğer hepiniz içerseniz gelebilir"

Jisung Seungmin'e bakıp sırıttı ve şişeyi alıp bir dikişte yarısına kadar içti. Nefes aldı, bitirdiğinde Seungmin'e baktı.

"Hadi otur"

Seungmin daha içmemişti. Zaten onun için daha iyiydi, Seungmin içmeyi sevmezdi. Kalktı ve Chris'in kucağına sırtını dönerek oturdu.

"Oldu mu Jisung"

Salak Jisung, o birden içilir mi geri zekalı?
Jisung hırs yaptığında sen, sen değilsin.

Jisung çoktan kafayı bulmuştu, içtiği yüz ifadesinden bile anlaşılıyordu.

"Mhmhm oldu Seungmin oldu"

Jisung kafasının Minho'nun boynuna gömdü ve dudaklarını boynuna sürttü. Minho kendi şişesini alıp yudumladı.

"Jisung uyusun, bizde konuşalım. Seungmin Jisung benim kendi hesabımı nasıl buldu? Yani sonuçta hesabım saklı, isteseydi diğerine de yazabilirdi ama yazmadı. Nasıl buldu?"

"O çoook uzun hikaye Lee, bence başka şey konuşalım"

Jungkook araya girdi.

"Siz ne yaptınız odada"

"Hm"

"Odada Jisung ile ne yaptınız"

"Sırtım çok kötü morardığı için krem sürdü, sonra biraz konuşup uyuduk zaten. Sabah kahvaltı hazırlamış onu yedik sonra tam bir şey yapıyorduk ki Chris bey özür dilemeye geldi"

Seungmin kalkıp üstünü düzeltti ve Chris'in yanına oturdu.

"Peki sen Chris'i affettin mi?"

Ortalık tuzla buz oldu. Kimse konuşmadı Chris ve Minho birbirlerine derin bir şekilde bakıyorlardı. Ama ne bakış. Sanarsın hint dizisi amına koyayım.

"Amına koyduklarım soru sordum hint dizisi mi çekin dedim"

Minho Chris'e bakarak cevap verdi.

"Affettim Jungkook, sadece eskisi kadar samimi olur muyum, veya güvenir miyim bilmiyorum"

Minho konuşurken yine aklına Chris'in ona bağırışı geldi. Minho'nun yine gözleri doldu Jisung da kucağındayken zar zor kalktı.

"Tadım kaçtı benim, biz yukarı çıkalım en iyisi"

Minho yukarı çıkarken ara sıra sendeliyordu. Odaya çıktı ve Jisung'u sertçe yatağa bıraktı. Jisung uyanıp Minho'ya baktı ve güldü. Minho'nun elinden tutup onu yatağa oturttu. Jisung da onun kucağına oturup olduğu yerde yavaşça hareket etmeye başladı. Minho yerinde duramadı Jisung'un Tişörtünü çıkarttı. Bir elini göğüs ucunda gezdirirken diğerini beline sardı, dudaklarını öpmek istemedi, onun yerine boynunu seçti. Boynunu morarana kadar emdi ve yarattığı manzara baktı, sonrasında dudaklarını Jisung'un dudaklarına bastırdı.

Play With Me | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin