1

5 2 0
                                    

Üşüyorum.Havanın çok soğuk olduğunu nabzım yavaşlayınca daha çok hissettim üzerime bulaşmış kanın sıcaklığı da yavaş yavaş soğumaya başladı.Üşüdüğüm yetmezmiş gibi kanın kokusu midemi bulandırıyordu.Ellerimi elbiseme sürüp kandan kurtulmaya calışıyordum.Ama kurumaya başladığı için temizlenmiyordu.Pes ederek durduğum yerden duvara sırtımı dayayarak yere oturdum.Nefesim düzene girmeye başladı.Korku bedenimi terk ediyordu.Bulunduğum mekan sabah saatleri olduğu için alacakaranlıktı.Belki de bu yüzden hava bu kadar soğuktu.Sogukluk bedenimi titretmeye başladı ama Ruhum hala sıcaktı sanki.Bedenim üşüyordu ama ruhum yanıyordu.
Gözümden düşen gözyaşının sıcaklığı bedenimde tuhaf bir etki bırakırken herşeyin yeni yeni farkına varıyorum.Yan tarafımda duran bedene baktım.Yüzüne dokundum gözleri kapalıydı.önceden dokunduğumda sıcak olan ten şuan buz gibiydi.bu kez soguktan değil onun buz gibi bedeni vücudumu titrettirmişti.ona bakmaya devam ettim ağlayarak.Görüş alanım bulanıklasmaya başlayınca elimle gözlerimi sildim.Kac dakika yüzüne bakıp ağladım bilmiyorum.
Onunla İlk karşılaşmamız sesini kokusunu ilk alışım hala dün gibiydi.
-Hatırlıyor musun? Dedim beni duyuyormuş gibi konuşmaya başladım.
-Kızların gazına gelip sana aşk itirafında bulunmuştum. Yüzümde küçük bir tebessümle
-hemde bütün öğrencilerin önünde.deyip devam ettim anlatmaya.
-Sen ne yaptın peki herkesin önünde beni küçük düşürdün..
Yüzüne baktım.ezbere bildigim yüzüne tekrar ezberliyormuş gibi baktım.-Belki sevmiyorum ya da istemiyorum deseydin canım o kadar acımayacaktı.Ama ben ben...dedim yumruğumu sıkarak o anı tekrar yaşıyordum.-Ben o yaptıklarına rağmen senden vazgeçmedim.gözlerimden akan yaşlar eşliğinde.
-biliyor musun seni kendime aşık etmek için çok uğraştım.belki intikamımı alırım diye seni bu sefer ben reddedecektim.yapamadım.sona doğru kısık çıkmıştı sesim.
Başımı iki dizime yaslayıp onun solgun yüzüne bakmaya devam ettim.-Çünkü seni gururumu hice sayacak kadar hatta herşeyden vazgeçecek kadar cok seviyorum.cok seviyordum onu hala da cok seviyorum en güzel anılarım onunlaydı.En kötü anılarım da onunlaydı.onunlayken zaman duruyor sadece o ve ben tek varmışız sanki dünya bi bize dönüyordu.Hersey çok güzeldi bir masal gibiydi.
Herşey bu kadar iyi gidiyorken nasıl bu hale geldik.
Herşey nasıl birden tepetaklak oldu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kelebeğin Ölüm Dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin