1.Bölüm Pijama partisi

11 2 0
                                    

"Evet çocuklar dersimiz bitti, toparlanabilirsiniz."
Kapı çalmıştı ve her zaman ki gibi hiç sormadan içeri dalmıştı bayan kalender.
"Pardon hocam ufak bir duyuru yapıcağım, çocuklar iki gün sonra kampa gideceğiz, ve başınızda bir öğretmen olacaktır bilginize gelişler ücretsiz servis iki gün sonra yani cumartesi günü okulun önünde saat 08.00 da bulunacaktır. Herkese iyi akşamlar dilerim."

Bayan kalender hemen sınıftan çıktıktan sonra çantamı toparladım ve kapının önüne doğru yol aldım. Kankamın yanında geldiğimde ufak tebessüm ettim
"Ee seninki nerde?"

Kankam benim gibi sap değildi kendine göre birini bulmuş, her zamanını onunla geçiriyordu. Bunu pek kabullenmek istemiyordum, ama yapılacak bir çözüm de yoktu ama.
"Hayır bugün okula biri gelmiş onunla vakit geçireceklermiş, çok karizma çocukmuş, zengin züppenin teki kesin. "

Yeni çocuk mu? Ah pekala bundan yeni haberim oluyor, yeni bir çocuk büyük ihtimal şımarığın teki olucaktır. "Adı neymiş? " Diye sormaya mecbur hissettim kendimi.
"Aren Ege Güçlü'ymüş. 19 yaşındaymış, benim Balaz'ım bin basar. " Ne? Aren mi? Garip bir isim ama bence havalı. Tamam sıkıntı yok elimden geldiği kadarıyla uzak durmam yeterli. Başıma lisenin son yılı bela almak istemiyorum. "Tamam bu çocuk geziye gelecek miymiş. Veya Asrın sen geliyor musun? Ve Bella nerede onu özledim, bizim konumuz yeni gelen çocuk değil saçma bir konu üzerinde konuşmak değil amacım. "

Biraz mantık olarak sinirlenmiştim. Bella burada değildi, ama konumuz yeni gelen çocuktu soğucağıma şimdiden emindim. Asrın da 18 yaşında olduğu için çok güzel bir arabası vardı. Her gün annemin emrine göre onun arabasıyla gidip geliyorduk Bella her zamanki gibi gider gitmez kütüphane'de zaman geçirme peşinde ve dakika bir gol bir bella sevinçle yanımızda bulunma derdinde evet geliyor. "Selam ben geldim nasılsınız canım arkadaşlarım? " Bu kızın enerjisine hayrandım herkese pozitif enerji veriyor. "İyiyiz Bella sen nasılsın? "

Bella'yı çok seviyorum, Asrın ve Bella bu hayatta en sevdiğim arkadaşlarım.
Erkek olarak Balaz'ı seviyorum sempatik, bizi yani beni ve Bella'yı çok düşünüyor. Gerçekten sadık bir sevgili. "İNANMIYORUM EFE BİLE GİDİYOR BU ÇOCUĞUN YANINA NE BU ACABA?! " Evet Asrın sinirlenmişti çünkü en yakın erkek arkadaşımız olan Efe bile bu Aren denilen çocuğun yanına gidiyor. Cidden bu akşam pijama partimiz vardı ve Efe gelmiyor şaka gibi. Efe grubumuzun vazgeçilmez üyesidir. Tek erkek olmakla kalmaz her türlü ayak uydurabilen bir tip." Tamam biz üçümüz partiyi yaparız, bende siniz kızlar. " Bella konuşmasını yaptıktan sonra ufak çaplı bir sevinç gösterisi gösterdi. "Tamam ben gelirken Rengi'ni alırım ve sana geliriz birşeyler ister misin? " Asena benden bahsediyordu adımı seviyordum çok tatlı bir isim bence. "Tamam o zaman hadi yola çıkalım. " Dedim.


...




















Evet 1 bölüm biraz kısa oldu farkındayım, uzun süre sonra attığımında farkındayım nası giriş yapacığımı biraz kafamda hayal ettikten sonra yazma gereği duydum umarım beğenirsiniz sizleri çok seviyorum 2. Bölüm çok yakında sizlerle oylarsanız çok sevinirim. Allah' emanet olun. ❤‍🩹

Eve Dönüş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin