"Bir kırık hissediyorum içimde, doğrumu?
Hemen pijamalarımı giyip, saçıma rastgele toka takıp, aşağı inmiştim annemin yanağından öpüp, en sevdiğim uyku bandımı takıp, yastığımı alıp güzelce terliklerimi giyip, evden çıkmıştım. Kapının önünde Asrın'ı bekliyordum.
*Cengaverler adlı gruptan bir yeni mesaj*
Efe:Kızlar valla partiye gelmek istiyorum ama aralarına aldılar bunlar beni?!?
Ben: Efe saçmalama pijama partisi var de gel işte.
Efe: Saçmalama Rengin izin verirmi bunlar iki ayının arasında yavru kuş gibi kaldım!!
Bella:Ya Efe gel işte sor onlara belki izin verirler nezaketli olabilirler belki?
Asrın: Bir dakika bir dakika, o iki ayının bir tanesi benim Balaz'ım olsa?
Diğeri kim?Efe:AREN!!
Ben: NE!
Asrın: NE!
Bella: NE!
Efe: Evet o ne alaka bilmiyorum Balaz'ı çağırdım Aren'de geldi haberim yoktu, yemin ederim. Sanırım artık onların gruptaymış.
Asrın: Oğlum ne alaka ne var bu çocukta hemen aldılar aralarına?
Efe:Çok iyi basketbol oynuyormuş.
Ben: Tamam Efe hadi hemen kısa kes gel sende?
Bella: Evet Efe sabırsızlanıyorum sen şimdi unutkanlık yaparsın pijama getirmezsin diye, sana kedili pijama aldım sksksksk.
Efe: Of Bella hep kız yerine koyuyorsunuz yeter ama.
Asrın:Efe sonra konuşuruz sor hadi?
*2 dk sonra..
Ben:Efe neden cevap vermiyorsun?
Bella:Efe ordamısın?
Asrın: Cevap verir şimdi korkmayın normal her zamanki Efe işte. Güzelim ben geldim hadi artık kaldır şu kafanı telefondan.
Asrın'ın mesajını okuduğumda kafamı kaldırdım ve Asrın'ın arabasını gördüm. Hemen bindim.
"Sence bu Aren'in olayı ne Rengin? "
Asrın sormuştu.
"Bende merak ediyorum çünkü senin sevgilinden bildiğim kadarıyla herkesi öyle hemen gruba almaz normalde?"
"Onu düşündüm zaten çok garip işte bir olayı var bu çocuğun... "
O sırada karşıdan yansıyan ışıkla paniğe kapıldım.
"ASRIN DİKKAT ET! " Diyip direksiyonu kırdım.
Hasar almamıştık.
"Hemen kapının kilitlerini aç."
Emir vermiştim. Resmen en yakın arkadaşıma sinirden emir vermiştim.
"Rengin napıyor sun? "
"Aç dedim Asrın!"
Asrın arabanın kilitlerini açtığında bir hızla fırladım, arabadan ve diğer arabanın camını tıklatmaya başladım, herhalde bir 2 dakika daha açmasaydı camı yumruklamaya başlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eve Dönüş
Ficção Adolescente"Her zaman umut vardır, hiç umut olmadığında bile Aren... "