Moje láska

29 4 0
                                    

Nejdříve se vám představím. Jmenuji se Lili a bydlím ve městě.
Je mi 14 let.
Mám ráda hlučná města a vesnice úplně nenávidím.
Jednoho dne, když jsem měla jet k babičce na prázdniny do vesnice tak jsem nechtěla.
"U babičky je nuda,, říkám si.
Rodiče mi řekli ať se tam jedu alespoň podívat.
Já jsem si v duchu řekla(otrava, ale jedu).
Když jsme dorazili k babičce, rodiče mi řekli, že se jdou projít.
Po nějaké době se pořád nevraceli.
Potom jsem zjistila, že mi lhali.
Odjeli zase zpátky do města k nám domů.
Byla jsem velmi zklamaná a nešťastná.
Zeptala jsem se babičky jestli o tom něco neví, ale babička nic nevěděla.
Byla z toho stejně překvapená jako já.
Najednou se ozvalo tiché bzučení.
Byl to babičky mobil a zrovna volala máma.
Prý, že se mi moc omlouvá, a že by to jinak nešlo.
Prostě mě tu nechali.
Nedalo se nic dělat, ale přesto jsem to vydržela.
Šla jsem si sednout na lavičku k bazénu a dívala se na rozkvetlý záhonek a přemýšlela jsem o různých věcech.
Za chvíli za mnou přišla babička a řekla: "Zbal se a jedeme,,." A kam jedeme?,,. Zeptala jsem se.
Milá Lili, pojedeme za tvojí tetičkou Irenou kde si splníš svůj sen. Začneš jezdit na koni. Lili se mlčky podívala na babičku a usmála se. Po nějaké době přijel k babičky chaloupce nějaký muž.
Kdo to je?zeptala jsem se. To je tvůj strýc, a také manžel tvojí tety.,,Pan Sláma". Dobře řekla jsem a nastoupila jsem spolu s babičkou do auta. Jeli jsme po louce, po poli a dokonce i lesem dokud jsme nedorazili nakonec jedné malebné vesničky kde bydlí má teta. Vystoupila jsem tedy z auta a podívala jsem se na malý dřevěný domek. V tu chvíli jsem byla zklamaná.😰 Po chvíli vyšla teta Irena a usmála se na mě. Ahoj řekla jsem, ale teta neodpověděla. Po chvíli jsem se dozvěděla, že je teta Irena němá. V tu chvíli jsem se rozbrečela a naštvala se.
Co to má jako být. Děláte si všichni ze mě srandu?.....naštvala jsem se a pomalu jsem se odplížila k vysokému stromu, který stál opodál. Musela jsem si v hlavě všechny věci srovnat a popřemýšlet o tom. Po chvíli přemýšlení jsem se odhodlala a šla se všem omluvit.
Když jsem přišla zpátky za tetou tak jsem jí řekla, že jsem se chovala jak malá holka, no prostě hloupě.
To je v pohodě Lili všem to občas ujede😉. Po usmíření jsme si všichni přisedli ke stolu a navečeřeli jsme se.
Po nějaké chvíli jsem vypustila z úst jednu otázku. Kdy se seznámím s koňmi?❤️

Tak, to byla 1. kapitola. Těšte se na další.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 26, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Holka z městaKde žijí příběhy. Začni objevovat