PROLOG

268 15 0
                                    

Am căutat refugiu în brațele oamenilor din jurul meu doar pentru ai uita lui ochii. Un refugiu de care eram scârbită, cunoscând intențiile celor pe care obișnuiam să-i numesc Acasă înainte să-și arate adevăratele fețe. M-am simțit a nimănui atunci când el a hotărât să plece din viața mea, făcându-mă sa cred că nu își dorește să mai audă de mine vreodată, având gândul că doar eu l-am iubit pe el.
Am avut paisprezece ani când l-am cunoscut prima dată. Era doar o joacă, o joacă în care îl considerasem doar un frate mai mare, însă, nici măcar nu am putut sa realizez când inima mea a început să-l vadă mai mult de atât.
L-am iubit. Încă o fac, dar n-aș știi cum să îi mai spun acele cuvinte pe care nu le-am mai rostit de atât de mult timp.
Am fost doar niste copii naivi. Niste naivi care și-au lăsat sentimentele libere, au lăsat cuvinte sincere sa le umple inimile goale. Niste naivi care-și alinau durerea cu niște săruturi mai mult sălbatice, decât unele pline de iubire.
Niste atingeri nevinovate și niște îmbrățișări care, îmi făceau inima sa o ia la goană. M-a rănit.
M-a rănit atât plecarea lui, cât și răceala pe care am simțit-o la ultima îmbrățișare dată.
Acum, in momentul de față, nu mai știu nimic de el. Nu știu dacă este bine, dacă nervii mai pun stăpânire pe el ca de fiecare data... nu mai știu dacă a rămas același.
Avea niște ochi căprui. Atât de frumoși, dar atât de reci.
Era dur cu toată lumea din jurul lui, rece și nepăsător și, eram singura persoană care putea vedea iubirea și căldura din ei.
Căldura din acei ochi întunecați și plini de dezamăgire, tristețe. Ochi care tânjeau iubirea cuiva.
Eram atât de apropiați că, îmi era frică să nu se plictisească de mine. Să nu plece știind că eram doar o copilă care își dorea iubirea lui.

Îmi doream ca iubirea dintre noi sa fie una eternă, ca sa nu fiu nevoită să trec prin focul iadului la plecarea sa.

Am fost doi oameni atât de diferiți, dar cu inimi atât de asemănătoare. Îi cunoșteam sufletul, cum nu-l cunoscusem pe al meu niciodată.

Playlist

Killa Fonic& Irina Rimes - Piesa Noastră
Killa Fonic - Niciun glonț nu doare cum doare dragostea
The Urs - Tărâmul interzis
Guez - Copilă

Zed Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum