!uyarılar!

688 77 13
                                    


⚠️☬⚠️

Arkadaşlar bekleyin bir saniye uyarı nasıl yapılır bilmiyorum.

Tamam toparladım.

⚠️Arkadaşlar bu hikayede fantastik içerikler bulunmaktadır.
Anladınız bilmiyorum ama şeytanlar, iblisler, melekler ve ruhani canlılar içerir.

Dolayısıyla bunların varlığını söyleyen bazı dinlerin de içerikleri bulunmaktadır, içeriğini işlediğim dinler konusunda araştırmalarım ve bilgilerim bulunsa da bu benim kurgum, tamamen kendi hayal dünyamdan çıktı. Yani bu dini içerikler konusunda kurgunun işleyişine göre birkaç değişiklik yapmış bulundum.

Saygısızlık yapmak istemediğim için dinlerin isimlerine yer vermedim fakat dini sembollerin isimleri geçiyor bunu kesinlikle bir saygısızlık, alay konusu, ciddiyetsiz ve önemsiz görerek yaptığımı düşünmenizi istemiyorum.

Benim bütün dinlere, bu dinlere sahip mensuplara, dini sembollere ve anlayışlara sonsuz saygım ve sevgim var. Kurgu içinde geçen karakterlerin görüşleri, anlayışları, inanışları ve konuşmaları tamamen kurgu içinde gerçekleşir, devamlılık için kurulmuş diologlardır benim görüşlerimi yansıtmaz. Eğer rahatsız oluyorsanız kibar bir şekilde uyarıp değiştirebileceğim kısımlar ile ilgili fikirlerinizi belirtmenizi bekler, olmazsa kurguyu bırakmanızı öneririm.

Diğer önemli uyarım ki bu bence oldukça önemli.

Hikaye olumsuz örnek oluşturabilecek, yetişkinlere yönelik çok fazla sahne, konuşma ve eylem bulunduruyor.

Hikayede intihar, şiddet, psikolojik ve fiziksel zorlamalar, taciz, tecavüz, yaşamaya dair isteksizlik, kimlik karmaşası, alay, anlayışsız zihniyetler, isimsiz varlıklar, sürekli sorgulama, felsefi ve anlaşılmaz kelimeler içeren oldukça fazla sahne var.

Bunun yanında, duygusuz cinsellik, hard seks, en olmadık yerlerde gerçekleşen cinsel birliktelikler de var.

Ayrıca taktir edersiniz ki insan ile şeytan arasında ki ilişkiyi konu alan bir kitapta belirli düzeyde yaş farkı da var. Jisung yirmili yaşlarında yetişkinliğe erişmiş bir birey olsa da şeytan ile aynı yaşlarda olması mümkün değil ne yazık ki.

Hikayeyi mutsuz sonla bitirmeyi düşünmüyorum (tabii kime göre neye göre), dolayısıyla bu sahneler de açıklığa kavuşacaktır. Fakat rahatsız edici bir sürü kavram ile derinden ilgileneceğiz bu yüzden psikolojik olarak kötü etkileneceğini düşünen kişilerin kurguya hiç başlamamasını tavsiye ederim.

Hikaye direkt olarak ölüm ve intihar ile başlıyor, yani ruhani varlıklar ve şeytan ile hızlıca tanışacak karakterlerin zihnine bodoslama bir dalış yapacağız.

🌟Bütün bu uyarılara rağmen okumaya karar veren bebeklerim için küçük bir açıklamayı da aşağı bırakıyor. Kurguya devam etmeyecekleri en içten sevgilerim ile uğurluyorum.🌟

🌟Bu kurguda olmasada umarım diğer kurgularımda bir araya gelir, birbirimizi tanır ve güzelce sohbet edebiliriz. Hepinizi çok çok çok güzelce seviyorum. Kendinize iyi bakın muah. 🌟

⚠️☬⚠️

*KURGUYA GİRİŞ*

Arkadaslar kurguda yeryüzünde yaşadığı zorluklar yüzünden intihar eden bir Jisung var.
Kendisi doğduğundan beri yoğun acılara maaruz kalmış biri. Bu yüzden kendini öldürürken hiçbir pişmanlık belirtisi göstermemiş.

Bu yüzden ona verilen ikinci bir şansı, yeni bir bedende tekrar doğma şansını elinin tersiyle itiyor. Ve onu korkutup yeryüzüne inmek ile ikna etmek için görevlendirilen şeytan Minho ile tanışıyor.

Tabii yaratıcıya karşı sonsuz bir nefret ile dolu olan ve her zaman burnunun dikine gitmeyi seven şeytan Minho, ona verilen görevi layıkıyla yerine getirme konusunda biraz beceriksiz :)

Bölümlerde görüşürüz öyleyse. 🫡❤️‍🩹

drop. ["minsung"]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin