Bugün maç günüydü ve tüm takım erken uyumaya ve kahvaltısını iyi yapmaya dikkat etti. Maçların otuzar dakika olacağını ve 2. Ders başlayacağını öğrendik. Bir ders su gibi akıp geçti ve maç vakti geldi çattı. Rakip hızlı başladı ancak defans oyuncumuz Mehmet topu hızlıca bana gönderdi. Sağım,solum doluydu bu yüzden Gökhan'a topu gönderdim. Gökhan bir oyuncudan sıyrılıp var gücüyle topa vurdu ancak karşı kaleci müthiş bir refleksle topu kurtardı. Seken top benim önüme düştü ve skor 1-0 oldu. İlk golün erken gelmesi 7/B sınıfını güçsüz görmemize sebep oldu ancak beklediğimizden de dişli çıktılar ve kalecimiz Ozan topu göremeden skor 1-1 oldu. Sağ kanatımız Ali, çok hızlı biriydi ve Gökhan'ın gönderdiği pasa yetişmek için var gücüyle koştu ve yetişti. Sadece son vuruşu yapması yeterliydi ancak dışarı vurdu ve çok büyük bir fırsat harcanmış oldu. Karşı takım Kaleci vuruşunu kullandı ve top doğrudan Karşı takımın forveti Yağız'ın ayağına geldi. Yağız'ın güçlü vuruşunda kalecimiz Ozan'ın müdahalesi yetmedi ve skor 2-1 oldu. Maçın geriye kalan 7 dakikasında topun hakimiyeti bizde olsa bile rakip takım 6 kişi savunmaya çekildi ve maçı kaybettik. Maçın favorisi aslında onlardı ancak herkes bizi de tebrik etmeyi unutmadı. Sonraki maç 2 gün sonra 7/A ile oynanacaktı. 5 ve 6. Sınıflarda çok iyi olsalar bile son zamanlarda sınıftan ayrılan bazı kişiler yüzünden epeyce düştüler. Bu zaman zarfında bol bol antrenman ve iyi bir disiplin şart olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbol Turnuvası
Action7/D sınıfındaki kişilerin turnuvada yaşadıkları ve birbirinden farklı hikayeleri