Haykırış

14 1 2
                                    

Etrafıma baktığımda kimseyi göremediğim için bir telaşa kapılmıştım, hiç bir arkadaşım odada yoktu Beren,Akın,Kaan,Pelin neredeydi onlar? Tuvaletten gelen ses ile irkildim ve bu yerimden sıçramama sebep oldu. Tuvalete ağır adımlarla yaklaştım içeriye girdiğimde ölü bir yılan yatıyordu, onu görünce midem bulanarak odadan dışarıya attım kendimi.

Yemekhaneye indiğimde bizim çocukları gördüm beni uyandırmadan aşağı inmelerine darılmıştım ama takmadım yüzüme sahte bir gülümseme takıp "günaydın." dedim ama iç sesim farklı şeyler diyordu.

Yemekleri yedikten sonra odalarımıza çıktık. Akın yatağından bir anda aydınlanmış gibi bağırdı "Uno oynayalım mı!" Kafamı telefondan kaldırmadan "One ya biz çocuk muyuz büyü artık..." dedim. Buna biraz bozulmuş olacak ki kafasını yan yatırıp duvara döndü, "Tamam kartları çıkar hadi" dediğimde yüzünü bana döndürdü onun gülmesine sevinip diğer çocuklara haber verdim Kaan ve Beren gelmişti ama Pelin? Neredeydi bu kız? Aklıma tuvaletteki ölü yılan geldi, acaba onu mu görmüştü? Hemen yanıma Akını alarak Tuvalete gittik ve düşündüğüm şey olmuştu kapısında baygın duruyordu.

Akın bana korkmuş yüzlerle baktığında "bu yılan ne oğlum?" diye sordu sonra anlatırım diyip Pelini kucağıma aldım yatağa götürdüğümde Beren Pelinle ilgilenmeye başladı. Sorular sormaya başladığında çoktan Temizlikçiyi aramıştım odaya girdiğinde ona tuvaleti gösterdim. Kapısını açtığında arkadan Kaanın sesini duydum "Hassiktir." temizlikçi bir bana bir zavallı yılana bakıyordu. "İnan bende hiç bilmiyorum." diyebildim ona bakarak.

Temizlikçi yılanı bir kovaya koyup dışarıya çıktığında her şeyi çocuklara anlatmıştım. Pelin ayılmasına rağmen hala dünyada değil gibiydi, Akın hemen Berene bir bakış attı, Berende mesajı almış olacak ki Akının koynuna girdi.

Peline su getirdim bir müddet daha iyi olur diye ve öyle de oldu. Tüm bu konuları unutup yurttan çıktık, Bir cafeye oturup 101 oynamaya başladık oyun öyle sarmış olacak ki yurda döndüğümüzde saat gece 01.00 sularındaydı.

Hepimiz aynı anda zar zor tiksinerek tuvalete girdik. Dişimi fırçalamak için dolaptan macunu alacaktım ama bir not dikkatimi çekti, notu yavaş yavaş açıp okudum "Zavallı bir ölü yılanın odanıza koyulmasıyla başlayan bu oyuna hoş geldiniz, zamanla sadece onun bedeni ahirete kavuşmayacak arasında sizde olacaksınız. Tanrı sizinle olsun..." notta aynen böyle yazıyordu.

Yazarın notu:

Selam ilk wattpade yayınladığım hikayem bu olacak umarım beğenirsiniz devamını isterseniz yorumlara yazabilirsiniz🫶🏼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrı Sizinle Olsun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin