Iceri giren... Hermione'ydi derse gelmedigimizi farkettigi icin gelmisti..
Draco:Ne var pis bulani-
Mariana:DRACO!!
Herm:Mari, Derse yarim saat kaldi, hizli olun!
Bakislarimi Draco ya cevirdim, siritiyordu
Mariana:Cok sagol kuzum geliyoruz
Hermione odadan cikti Draco konusmaya basladi:
Draco:Kendini pek iyi hissetmiyordun, degil mi?
Kizardim
Mariana:Draco.. Bu gece tamam mi? Suan olmaz derse gitmeliyiz..
Draco gulumsedi bende gulumsedim banyoya girdim ve gomlegimi, etegimi, cubbemi giydim kravatimi da takip ciktigimda Draco da hazirdi kosarak sinifa gittik aradan cok Zaman gecmemisti saat 7.55'ti Prof. Snape sinifa girmeden biz gelmistik bizim gelmemizden yaklasik 5 dakika sonra Snape de geldi ve Draco yanima oturdu Dersin bitmesine 10 dakika kala Draconun elini bacagimda hissettim Eli yukari dogru ciktiginda Draco ya baktim siritiyordu zorlukla konustum
Mariana:Yapma..
Draconun kendini hic bozmadan elini hizli bir hamleyle etegime atmasiyla elini tuttum ve etegimden uzaklastirdim
Mariana:Drayy!! (Sessizce konusmaya calisarak)
Draco:Efendim guzelim
Diyip siritmaya baslayinca cikisin olmadini anladim veMariana:Profesor! Basim agriyor Madam Pomfrey'e gidebilir miyim?
Snape:Bay Malfoy, eslik edin.
Draco ya bakip goz kirptim sonra ayaga kalktim ve siniftan ciktim Draconun da arkamdan ciktigini duydum arkamdan gelmesine ragmen bana baktigini hissediyordum.
Draco:Mari, gercekten Madam Pomfreye gidecek misin?
Bir anligina duraksadim.. Bu andan yararlanarak bilegimden kendine cekti ve kucagina alip hizlica odaya cikti
⚠️Yari Smut⚠️
Odaya geldigimizde beni yavasca yataga yatirdi kapiyi kapatip kitledi ve sessizlik buyusu yapti kravatini gevseterek yanima geldi ve yataga oturdu. Gevsettigi kravattan cekerek yuzumuzun arasindaki mesafeyi iyice azalttim Draco yine dudaklarima bakti Ama bu sefer refleksle dudaklarimi yalasam Draconun dudaklarina degecektim. Umurumda olmadi ve bu sefer kendi dudaklarimi degil Draconun dudaklarini yaladim sasirmis olacak ki ustume cikip dudaklarima yapisti bir yandan beni operken bir yandan bana surtunuyordu elini etegimde hissettigimde yukari kaldirmasina yardim etmek icin belimi yataktan kaldirdim ic camasirimin ustunde erkekligini hissettigimde agzinin icine boguk bir sesle inledim ve sirittigini hissettim gomlegimi cikartmak icin elini kravatima attigi anda kapinin calma sesi duyuldugunda bir kufur savurdum ve Draconun kravatini duzelttim kendi etegimi indirdim ve uyuyor numarasi yaptiktan sonra Dracoya "Kapiyi ac" komutu verdim.
⚠️Smut Sonu⚠️
Gelen Pansy ve Blaise'di Pansy yanima gelince Draconun bakislarini ustunde hissettigim icin gulumsedim ve gozumu actim Pans iyi olup olmadigimi sordu cok iyi oldugumu soyleyince gece Bara gidelimmi diye sordu.
Pansy:Bu gece Hogsmeade'deki yeni Bara gidelim mi?? N'olurrr????
Draco ya baktim yanima geliyordu
Draco:Pansy, Mari isterse gideriz tabiki!
Benim yanima oturdu eli elimi buldu
Pansy:Hadi hazirlanin, 5 Dakika sonra Sly ortak salonunda bulusalim!
Pansyle Blaise El ele tutusup odadan cikti
siyah crop tarzi ustumu ve haki yesili pantolonumu giydim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Rüya? (Draco Malfoy ile Hayal et) *+18 icerebilir!
RomanceAsklarim hikayede bazi yerleri ingilizce klavyeyle yazabilirim beni uyarin lutfenn 💕💕 Kitaba 31.01.2024 tarihinde basliyorum Allah bilir ne zaman bitecekk❤❤ Yazar:Selamlarr bu kitaba 31.01.24'te başlamışımm 03.03.24'te bitiriyorum. Sizi çok seviy...