Cunku karsimda tum arkadaslarim vardi. Dogum Gunum oldugunu unutmustum.Herkese Tek Tek sarildiktan sonra sira Angel ve Sophia'ya gelmisti. Angel Draconun eski sevgilisiydi ve Sophia'da Dracoya sahip olmaya calisan bir s*rtuk..
Yanimdaki Pansye "bunlar ne yapiyor burada?" Bakisi attim. Pansy anlamis olacak ki beni onlarin yanindan bir bahaneyle uzaklastirdi. Dogum gunumu kutladiktan sonra Hogwarts'a cisimlendik. Ve Draco ile uyuduk.
Sabah uyandigimda karnimin hafif agrimasiyla dudaklarimdan kucuk bir inilti cikti ama gozlerim kapaliydi. Yavasca gozlerimi actigimda Draconun beni izledigini gordum.
Draco:Iyisin degil mi guzelim?
Mariana:Iyiyim Dray, Hadi Sen uyumana Devam et.
Draco kafasini yastiga birakti ve gozlerini kapatti. Bende yavasca banyoya gittim. Tahmin ettigim gibi regl olmustum. Gerekli herseyi yaptiktan sonra karnima sicak su torbasi koyup yataga yattim. Sansliydik ki bugun sihir bakanligindan geldikleri icin tatildi. Draco yavasca beni kendine cekti. Ellerimi beline doladim O da saclarimi oksamaya basladi. Kafami omzuna gomup aglamaya baslayinca Draco kafami kaldirdi.
Draco:Mari? Ne oldu guzelim?
Mariana:Bilmiyorum Draco.. Bilmiyorum..
Draco kesinlikle durumu anlamisti ve bel cantasini alip banyoya gitti. Bel cantasina ped, tampon vb. Seyler koydugunu gordum. Sonra yanima gelip yanimdaki cekmeceyi acip cikolatalar koydu. Bana dolaptan siyah bir pantolon ve yesil bir sweatshirt verdi. Oturdugum yerde giyindim
Elimi tuttu ve birlikte odadan ciktik. Surekli yanimda olmasi beni rahatlatti
Mariana:Draco..
Draco:Efendim guzelim?
Mariana:Sinirlenip sana git dersem sakin gitme tamam mi?
Draco:Merak etme guzelim, benden kolay kolay kurtulamazsin :)
Bunlari konusurken ortak salona gidiyorduk ve Ben Dracoya sarildim.
Mariana:Seni cok seviyorum bay Malfoy :)
Draco:Bende seni cok seviyorum bayan Malfoy :)
Kafami hizlica ona cevirince guldu.
Draco:Sonunda Malfoy olmayacak misin?
Bende guldum
Mariana:Evet.. Mariana Malfoy, kulaga hos geliyor :)
Yururken karsimda altin ucluyu gordum ve hemen yanlarina kostum.
Mariana:Kusura bakmayin beyler ama Hermione'yi birazcik çalıyorum ĞHÇHĞFÖGİÇDŞFMF
Hermioneyle konustuktan sonra vedalastik ve Dracoyla odaya donduk
Mariana:Draco ortak salona gitmiyor muydu-
Draco:Hayir guzelim dinlenmen lazim (Dray sakin olmedim aq)
Mariana:Ya Ben Hermione'yi istiyorumm :((
Draco:Kizim bu bizim odamiz Hermione giremez
Mariana:O Zaman cikolata ver bana
Draco:Askim daha kahvalti bile etmedi-
Mariana:DRACO LUCIUS MALFOY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Rüya? (Draco Malfoy ile Hayal et) *+18 icerebilir!
RomanceAsklarim hikayede bazi yerleri ingilizce klavyeyle yazabilirim beni uyarin lutfenn 💕💕 Kitaba 31.01.2024 tarihinde basliyorum Allah bilir ne zaman bitecekk❤❤ Yazar:Selamlarr bu kitaba 31.01.24'te başlamışımm 03.03.24'te bitiriyorum. Sizi çok seviy...