İstanbulda açtım gözlerimi.Herkesin istediği hayal ettiği çocukluğu yaşıyordum 12. Yaş günümden bir gün sonra salonda sesler yükselmeye başladı annem bu ne Ahmet sen ne yaptın nasıl kıydın bize diye babama bağırıyordu ne olduğunu anlayamadım.Annem babamın konuşmasına fırsat vermeden evden çıkıp gitti.Babama ne olduğunu sormak istedim ama yapamadım kendisini çalışma odasına kilitlemişti.Ne olduda annem bu kadar sinirlendi diye hem üzülüyor hemde merak ediyordum ilk defa böyle birşey oluyordu evimizde.Masanın üzerindeki telefonu alıp bakmaya başladım bir video gördüm.Babam ve o kadın evet tanıyordum o kadını babamın şirketinde çalışan Aysu ablaydı.ilk başlarda konuşuyor gibi görünüyorlardı babam Aysu ablayı öpmeye başlamıştı yapamadım izleyemedim ne olduğunu anlamıştım babam annemi aldatmıştı.Nasıl olabilirdi böyle birşey babam anneme aşıktı annem neredeydi şimdi babamın yanına gidip ona hesap sormak istedim nasıl yaparsın demek istedim yapamadım sesimi çıkaramadım öylece salonda oturup sessizce ağlıyordum.Babamın en yakın arkadaşları olan Orhan abi geldi eve yanında iki tane daha adam vardı zorla bir kadını getiriyorlardı içeri kimdi o kadın neden öyle davranıyorlardı.Kadının vücudunu siyah bir çarşafla sarmışlardı yüzünde ise çuvala benzer bir poşet vardı kim olduğunu anlayamadım.Çalışma odasına geçtiklerinde bahçeye geçmiştim bende o kadının kim olduğunu öğrenmek istiyordum annemi arayıp haber vermem lazımdı.Annemin telefonu kapalıydı.Polisi arayıp kendi babamı ihbar ettim.O sırada babamın odasının camına gelip içeriyi izlemeye başladım.1 saat içerisinde kaç defa ölebilirsiniz ki ben o zaman öldüm annem yerde kanlar içerisinde yatıyordu babam vurmuştu annemi neden yapmıştı babam nasıl kıydı anneme sevdiği kadına.Orhan abide dahil olmak üzere herkesi odadan dışarı çıkarmıştı anneme sarılarak ağlıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum önce annemin aldatıldığını öğrendim şimdide ölümüne izliyordum kim yapmıştı bunu babam mı babam nasıl yapardı bunu ? İçeriye girip masanın üzerindeki silahla iki el ateş ettim ne yaptığımı bilemiyordum babam sen ne yaptın diyerek gözlerini yumdu.Sahi ne yapmıştım ben babamı vurmuştum ölmüş müydü ölmesini istememiştim.Anneme koştum hemen anne bırakma beni bak kurtulduk ondan dedim hala nefes alıyordu kurtarabilirdim annemi.Annem "ayaz bana ver silahı "dedi ve kimseye bahsetme evden çık ve Begüm teyzelere git o sana yardım edecek dedi.Ne oluyordu nereye gidecektim neden gidecektim" anne kalk lütfen gidelim "beni bırakma dedim nabzı atmıyordu elinden silahı çekip almak istedim orada durup suçu üstlenecektim siren sesleri geliyordu.Çocukluğumun geçtiği bu evden bir katil olarak çıkacaktım.Annemin yanına uzanıp gözlerimi kapattığım sırada birisi tarafından hızlıca odadan çıkarıldım arabaya bindiğimde Begüm teyzem bana sıkıca sarıldı son kez bakmıştım evimize artık ne annem vardı nede babam tek başıma kalmıştım ne yapacaktım ben nereye gidecektim ben nasıl devam edecektim yaşamaya.Bu sorularıma cevap ararken Begüm teyzemin evine gelmiştik.Annemin tek kardeşi vardı.Ben daha doğmadan önce teyzem eşini kaybetmişti çocuklarıda yoktu o günden sonra teyzemi hiç bir erkekle görmedik.1 hafta boyunca cenaze ve taziye işleri ile ilgilendik tek dayanağım teyzemdi annem gibi bakardı bana.Pazartesi sabahı fransaya gidecektik yaz tatilini orada yapacaktık.Her ne kadar istekli olmasakda bu tatil için gitmek zorundaydık ben artık güçlenmek zorundaydım benim çocukluğum bitmişti kendime yeni bir hayat kurmalıydım geçmişten kurtulup geleceğime ışık saçmalıydım annemin istediği gibi doktor olacaktım onu gururlandıracaktım.Ben umut olacaktım acılarımla ölmeyecektim ölecek olanlara ilaç olacaktım ben annemin oğlu Ayaz Güçlü olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Hasret
RomanceGeçmiş can yakar.Yıllar sonra karşılaştığında bile. Bir zamanlar deli gibi sevdiği ayaz tüm hayatını başına yıkmıştı.Sonsuz olan uykunun kollarına atmak istiyordu kendisini gözünü kapatıp teslim olduğu adam onu yüzüstü bırakıp gitmişti. Ayazın Eylül...