"Barlas abi ne demek istiyosun" dedim buna anlam verememiş gibi davranacaktım "kırmızıya zaafım olduğunu bildiğin için sürdün ruju, elbisene sera'nınkinden sonra bişey demiyorum" dedi. Kırmızıya zaafını vardı bunu yeni öğreniyordum. "seni niye çıldırtıyım ki Barlas abi" dedim masumca. kulağıma yaklaştı sıcak nefesini kulağıma verdi Kasıklarım ağrımaya başlamıştı "bana aşık olduğunu biliyorum melis saklamana gerek yok."
Nasıl biliyordu?
Kim söylemişti?
Söylediyse neden demişti?"Ne oldu dondun kaldın öyle" dedi. Sesinde alay vardı beni sinir etmek için öyle diyordu. "Öyle bir şey yok Barlas abi kim söylediyse yalan söylemiş" dedim.
'Umarım inanır umarım inanır' "Birinin söylediğini söylemedim ki" dedi, tam o sırada abim geldi. "Bizimkiler nerede" diye bir soru yöneltti. "Sana çok çılgınca bişey söyliyicem abi bilmiyorum".
Kafamı etrafa çevirip baktım sera neredeydi.
Siz: knk nerdesin
Siz: siz arkadan gelmiyormuydunuz
Siz: Sera bakmayı düşünüyormusun
SEROŞ💅: knk acil tuvalete gel sana söylemem gereken şeyler var
SEROŞ💅: Yani yeni yaşandı
Abimlere tuvalete gideceğimi haber verip tuvalete doğru yol aldım. Tuvalet üst kattaydı merdivenlere doğru yöneldim adımlarımı merdivenlerden çıkarken ki tek ses topuklu ayakkabılarımın sesiydi.
Tuvalete girdiğimde sera volta atıyordu. "Knk oldu sonunda oldu öpüştük" şokla ağzım açılırken tek bir kelime döküldü ağzımdan "kimle" kimle olabilirdi ki abim olamzdı dimi olada bilirdi.
"Kuzeyle knk kimle olabilir çok güzeldi ayy çok mutluyum" dedi "hayırlı olsun knk ama bir problem var" dedim. Stres tüm vücudumu ele geçirirken tüm olayı baştan sona anlattım.( barlasın ondan hoşlandığını öğrediğini anlattı)
♡♡♡
Bilinmeyenin sohbet ekranına gözlerimi dikmiş bakıyordum. Cesarele mesaj yazdım.Siz: Gerçekten çok özür dilerim yanlışlıkla oldu
Siz:Amacım size atmak değildi
053: Problem yok bende bu süreçte kim olduğunu araştırdım. Moda tasarımı okuyorsun 22 yaşındasın 23 yaşında bir abin var en yakın arkadaşın sera ailenle ayrı yaşıyorsun gibi
Siz: Sapık mısınız bana biraz öyle geldi birazcık ufacık
053:bunu bana nude atan biri mi diyor
Siz: size atmak gibi bir niyetim yoktu yanlışlıkla oldu gerçekten
053:sonuç olarak attın
053:*fotoğraf gönderildi *(aradığım gibi bi fotoğraf bulamadım sorry :( )
Bu benim fotoğrafımda o da buradaydı bu bardaydı Allah'ın belası nerede bu aptal daha doğrusu sapık adam kendini ne zannediyor.
Abime dönüp "sıkıldım gidelim mi " dedim. "Eee tamam gidelim sen arabaya geç bende geliyorum "
053:nereye gidiyosun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Hanım
Tiểu Thuyết ChungSiz:knk yeni tasarımıma baksana defileye az kaldı Siz:*fotoğraf gönderildi* 053*:hasiktir 053*:küçük hanım tanımadığınız kişilere hep böyle fotoğraflar atarmısınız? 053*:bence atmamalısınız 053*:çünkü inmesi zor oluyor Siz:ne saçmalıyorsun sera