3. Buz dolabı

31 2 23
                                    

Otobüse tekrar binip bu sefer kermes alanına gidiyorduk. Yiyecekleri tanışabilir buz dolaplarını kırılabilecek süs eşyalarını gazetelere sarıp sayamadığımdan fazla çantaya koymuştuk.

"Minho hocam ne gerek vardı böyle işlere ya" seungmin hepimizin yerine o isyanı yapmıştı ve kafasına tarihi geçmiş su yemişti.

"Sus oğlum gelmişken geziyoruzda"

Seungminin yanında oturan ryujin bıkmış bir sesle "Ne gezmek ama sabahtan beri oturuyoruz"

Jisung bu dediğine gülüp beşlik çakmışlardı.

"Neyse uyuyan uyusun 1 saatte orda oluruz heralde çok trafik var. Biz sizi geldiğimizde uyandırırız"

•••
Saat 23.35

"Jungkook.. Jungkook uyan geldik hızlı ol" jennie kafama vurup hemen ayaklandı ve otobüsden indi.

"Kermesininde, sevgilinede, suyununda..."

Ayağa kalkıp otobüsden kendimi fırlatırcasına attım.

Jimin sabır dilercesine nefesini verdi "Hocam burda kimse yok" minho hoca chan hocayla 3. Buz dolabını çıkarırken konuştu "yer kapcaz işte"

Jennie gelip elime çanta sıkıştırdı ve konuştu "O zaman gidip hemen kapalım çantaları almaya giderken buraya gelen bir otobüs gördüm"

Jisoo hoca ve jisung güzel bir yer bulmaları için onları ônden gittiler. Bizde o sırada çantaları ve buz dolaplarını kimin taşıyacağını düşünüyor ve bölüşüyorduk.

"Alo ryujin yer bulduk 11 masa"

"Tamam geliyoruz"

Bu sefer kermes alanına hızlı bir şekilde yürümeye başladı. Buldukları yer başlara doğruydu ama aynı zamanda orta kısımdaydıda.

"Burdayız!"

Jisoo hoca yere çökmüş telefonu ile uğraşırken jisung yerlerini belli etmek için ellerini sallıyordu.

"İyi yer bulmuşsunuz jisung" seungmin elindeki su dolu poşeti ve sırt çantasını yere bırakırken hem etrafa bakınıyordu.

"Ben Taehyung hocanızla yer kaydı yapmaya gidiyorum sakın ölmeyin" yoongi hoca Taehyung hocayı koluna takıp yürümeye başladı.

•••
Saat 1'e gelmişte ve tahmin ettiğimiz gibi bizim dışımızda kimse yoktu jennienin gördüğü otobüs turist otobüsü olduğunu anlamamız yarım saattimizi almıştı.

"Hala yer kaydını yapamadılar mı lan" jimin tarihi geçmiş sulardan birini alırken konuştu.

"Boş verin iyidirler heralde kos koca adamlar sonuçta" yeji hoca gergin tavrına kıyasla sakin bir sesle bize cevap verdi.

O sırada Taehyungdan mesaj geldi

Taehyung
Acil minho hocaya buraya gelmesini söyle yoksa yoongi sinirden kafayı yicek

Jungkook♡
Ne anlamadım olay ne

Taehyung
Adam yer izni verdi sonra olmaz orası kiralık diyor ama üzerinde kiralık yazısı yazmıyor az önce jisooya sordum kiralık masaların üzerinde yazıyor mu diye oda bizde yazmıyor ama bazılarında o yazıdan var dedi yoongide bunu adama söyleyince atışmaya başladılar

Jungkook♡
Minho şuan burda değil chan hocayla otobüsde kalan 1-2 çantayı almaya gittiler yeji veya jisoo hocayı yollasam?

Taehyung
İyi bir fikir ama sizi tek başına hayatta bırakmazlar

Jungkook♡
Ben gelince söylerim minho hocaya

Taehyung
Tamam teşekkürler Jungkook

Jungkook♡
<3

•••
Evet bu kadardı WFNDGMDLY
Çift yazamıyorum bana kaos lazım ve eğer bunu bittirirsem ve başka bir taekook fici yazsam okur musunuz?










Lan hocam |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin