Başlayalım!?

52 6 0
                                    

Sabah güneş ışığı yüzüme vurarak ve kuşların cıvıltılarıyla uyanmadım tam tersine annemin yorganı çekmesiyle ve alarmın sesiyle uyandım. Yine muhteşem bir sabah!!!
Anneme uyandığımı belirttikten sonra alarmı kapatıp banyoya doğru ilerledim. Kısa bir duş alıp (1 saat durdu.) iç çamaşırlarımı giydim. Gardolabımın önüne geçtim ve giymek için kıyafetlerimi seçmeye başladım. Tam dalmıştım ki odamın kapısı açılıp bana sövülmeye başlanınca çığlık attım. Korktum aq yavaş gelin.
-Salak Çağla mal Çağla anan seni doğurcağına taş doğursaydı Çağla.
-Kısa kes Burçin. Odama dalan sensin mal.
-Bir daha dalarsam kafamı duvarlara vurucam. Giyinsene ne duruyon geç kalcaz.
-Tamam be kıyafet seçmeye çalışıyom bekle 5 dakika.
-Senin 5 dakikan 3 saat canım arkadaşım hızlı ol yoksa senin kafanı duvara sürtüp ateş çıkartırım.
-Niye asabisin bu kadar en bestim?
-Okul açıldı bugün sence ergenim?
-Anladım komutan oyalama beni giyincem.
-Tamam ya bb çabuk giyin anan abin bekliyo diye bağırıp duruyo.
-Off tamam yaa beklesin çık odamdan hadii.
Diyip kafasına yastık fırlattım ama kapıyı kapattıda kurtuldu.
Bende lacivert oduncu gömleğimi ve siyah şortumu giydim. Altıma siyah converselerimi giydim neden çünkü converse bir yaşam tarzıdır.✌✌
Ben size kendimi tanıtmadım ben Çağla Bulut. Kumral saçım ve kahverengi gözlerim var. En yakın arkadaşım Burçin. Burçin Salkım kahverengi saçları ve yeşil gözleri var. Çok güzel hiç kankama çekmemişim.
Giyinip abimle burçinin yanına gittim. Abim söyleniyordu ve burçin katıldığını belli.eder gibi onaylıyordu. Geldiğimi görünce şirince sırıttım ve kapıya doğru gittim arkamdan tıpış tıpış geliyorlardı. Dışarı çıktım Eylül ayı olduğu halde hava hala sıcaktı. Sıcak rüzgar yüzüme vurdu saçlarım uçuştu kendimi bi film setindeymişim gibi hissederken arkamdan bir bağırma ve öküzce bi ittirilmeyle yeri boyluyodum allahtan toparlandım düşmedim. Arkama pis pis bakarken döndüm abimle burçin ellerini karınlarına koyup kahkaha atıyorlardı. Trip atarak arabaya bindim. Arkamdan gelip arabaya bindiler hala gülüyolar ya sinir oldum of. Okula onların salakça dalgalarıyla geldik. Abimi öptükten sonra arabaya binip gitti. Burçinle birbirimize bakıp " Başlayalım! "

Merhabaa okuyucularım yeni hikayeme başlamış bulunmaktayım. Oyuncuları size şimdi söylicem sırasıyla karşınıza çıkıcak:

Iga Wysocka : Çağla Bulut

Nastya Shamakova: Burçin Salkım

Astin Butler: Çağrı Erez

Harry Stiles: Ceyhun Kaya

Beğenmeniz dileğiylee iyi okumalar.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Öpüldünüz.

Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin