♡Chapter 27♡

231 19 0
                                    

From: Mika Love❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

From: Mika Love❤️

-Girl kau dah siap ke aku dah otw ambil kau ni lambat aku tinggal.

To: Mika Love ❤️

-Ha saya dah siap dah tadi lagi alright mika saya tunggu mika❤️

"Cepat betul budak ni bersiap takut aku tinggal lah tu aiden terus memecut kereta nya."

Pin pin pin!!

"Mama adik pergi dulu tahu aiden dah sampai tu."

"Okay adik baik-baik ya cakap dekat aiden mama kirim salam nanti kalau dah balik rumah ajak dia masuk ya."

"Okay baik mama bye ma love you."

"Bye sweetie love you to."

"Hi mika sorry lambat seminit."

"Masuk cepat girl panas ni."

"Okay mika."

"Ni kau dah breakfast ke girl kalau belum aku boleh singgah."

"Saya dah breakfast mika , mika mama kirim salam nanti balik mama suruh mika masuk."

"Okay good , alright girl memang aku nak masuk pun rumah kau nanti ada benda nak bincang , girl bibir kau dah kenapa merah sangat kau pakai eh kau nak goda siapa?."

"Sorry mika ni merah sangat ke mana ada saya nak goda siapa."

"Ya merah sangat kau tak payah makeup pun tak apa kau dah cantik natural baby."

"Yelah mika sorry first time mika cakap saya cantik selalu nya tak pernah puji saya."

"Masa tu aku ego sekarang aku dah puji kan."

"Memang mika ego pun dengan muka bengis lagi."

"Apa kau cakap baby muka bengis nak aku jadi macam tu lagi ke?."

"Eh tak nak lah saya sorry mika ni kita nak pergi mana."

"Cari baju pengantin dengan cincin lah kemana lagi baby."

"Lupa pula saya , mika ikhlas ke kahwin dengan saya."

"Kenapa kau cakap macam tu girl kau fikir aku main-main ke of course lah aku ikhlas dengan kau kalau tak ikhlas aku tak ajak kau kahwin baby."

"Saya bukan apa saya takut mika tak ikhlas je sebab mika tak balas pun lagi yang saya ungkap cinta kalau mika tak cintakan saya, saya boleh undurkan diri."

"Girl aku dah bagitahu time kahwin aku akan bagitahu kau please jangan cakap macam tu girl aku suka aku ikhlas nak kahwin dengan kau."

"Baiklah mika sorry saya takkan cakap macam tu lagi saya janji."

"Sokey girl aku tak marah pun but don't say that okay aku tak suka."

"Okay mika saya tak cakap macam tu."

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧'𝐬 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐆𝐢𝐫𝐥 [C]Where stories live. Discover now