"Tit"
"Tit"
"Tit"
"Tit"
Bunyi mesin dentak jantung menarik perhatian puan sri rossa.
"Ya allah abang bangun anak kita panggil doctor cepat abang."
"Ya kejap dar." Tan sri khalid terus berlari keluar untuk memangil doctor
"Doctor tolong mesin dentak jantung anak menurun secara tiba-tiba.
Para doctor dan nurses terus berlari menglangkah masuk ke dalam wad pesakit itu.
"Puan sila keluar sebentar kami ingin merawat persakit."
"Ya allah abang saya harap sangat anak kita tak tinggalkan kita abang saya takut abang."
"Abang pun tak nak kehilangan anak perempuan kita berdoa baik-baik darling , abang nak call aiden sekejap nak suruh dia datang sini cepat."
"Baik abang." Jawab puan sri rossa
Aiden baru keluar lepas selesai membersih diri namun handphone aiden malah berbunyi.
"Hello papa kenapa call aiden ni ariana dah sedar ke papa?."
"Aiden datang sini sekarang ariana kembali tidak setabil."
"Ya allah betul ke papa baik aiden kesana sekarang."
"TUT!"
Bisikan Hati Aiden Mikhail
"Ya allah jangan lah kau mengambilnya dariku aku belum siap untuk kehilangan isteriku."
Aiden terus memecut laju kereta spot nya menuju ke hospital.
Dalam berapa minit kemudian
"Mama papa maaf aiden lambat ariana macam mana doctor dah keluar ke papa." Aiden terus menyalami papa mama mentua nya
"Belum lagi aiden doctor masih merawat ariana papa harap kamu bertabah dengan ujian menimpa kamu."
"Hmm baik papa."
Tak lama kemudian doctor yang merawat ariana keluar menglangkah di hadapan mereka.
"Doctor macam mana dengan anak saya?." Soal puan sri rossa
"Alhamdulilah berkat kuasa allah puan ariana sudah stabil sedia kala tapi puan ariana mengalami lumpuh ingatan puan ariana hanya mengingat ahli keluarga bermungkinan dia tidak mengingati tuan aiden saya harap tuan aiden bertabah dengan segala ujian ini kalau tuan aiden ingin melawat puan ariana silakan ya."
YOU ARE READING
𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧'𝐬 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐆𝐢𝐫𝐥 [C]
Romance☆𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐒𝐞𝐢𝐫𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐋1☆ 𝐀𝐈𝐃𝐄𝐍 𝐌𝐈𝐊𝐇𝐀𝐈𝐋 - Jejaka Kacukan Italy Dingin Semestinya, kejam to the one who dare to mess with him , berjaya mengurus perniagaan sendiri diusia muda menempah nama dipersada dunia , tetapi tiada siapa boleh...