𝑐ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 1; 𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑚𝑒𝑡. 𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑

8 0 0
                                    

𝑌𝑒𝑎𝑟 2977, 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑧𝑜𝑚𝑏𝑖𝑒𝑠. 𝑁𝑜 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛𝑠 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢..𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝑈𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑒𝑡 𝑖𝑖𝑘𝑜. 𝐴 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑜𝑟. 𝑌𝑒𝑡 ℎ𝑒 𝐼𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑒𝑠𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑦𝑜𝑢.

"𝑌/𝑁. 𝑆𝑡𝑎𝑦 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑒" 𝑖𝑖𝑘𝑜 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑, 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑜𝑓 𝑧𝑜𝑚𝑏𝑖𝑒𝑠 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑. "𝐺𝐸𝑇 𝐵𝐸𝐻𝐼𝑁𝐷 𝑁𝑂𝑊!!" ℎ𝑒 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚. 𝐾𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑧𝑜𝑚𝑏𝑖𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑎𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑. "𝑌/𝑁 𝑤ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑡𝑜 𝑚𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 ℎ𝑢𝑟𝑡. " ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠. "𝐼𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑑? 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒. " ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢, ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑖𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢. 𝑆𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑎 𝑧𝑜𝑚𝑏𝑖𝑒 𝑏𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑗𝑒𝑟𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑧𝑜𝑚𝑏𝑖𝑒, 𝑦𝑒𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑜𝑝𝑒𝑙𝑒𝑠𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑟𝑢𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑝𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑠𝑡, ℎ𝑖𝑠 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑙𝑢𝑟𝑟𝑦, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔, ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦, 𝑦𝑒𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢.

"𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒.. "

𝐻𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒. 𝐴𝑡 𝑎 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘, ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑. 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑝𝑜𝑐𝑎𝑙𝑦𝑝𝑠𝑒 ℎ𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑜𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ

"𝑌/𝑁... "

𝐻𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝑌𝑒𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒

"𝐾𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑒. 𝐴𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡 𝑢𝑠 𝑚𝑒𝑒𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟𝑙𝑖𝑓𝑒. 𝐼 𝑎𝑚 𝑛𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑚𝑒, 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒. 𝐿𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠.. "

"𝐼.. "

"𝐿𝑜𝑣𝑒.. "

"𝑌𝑜𝑢.. "

𝐻𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑛, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛'𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑏𝑢𝑡 𝑏𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘. 𝑌𝑜𝑢 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑛 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑, 𝑝𝑢𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑔𝑔𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑙𝑙𝑒𝑡 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑. 𝐻𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑.

"𝐺𝑜𝑜𝑑𝑏𝑦𝑒.. "

𝐻𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑡𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑘𝑛𝑒𝑒𝑠. 𝐾𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛

'𝑊ℎ𝑦.. 𝑊ℎ𝑦, 𝑤ℎ𝑦, 𝑤ℎ𝑦, 𝑤ℎ𝑦, 𝑤ℎ𝑦, 𝑤ℎ𝑦.. 𝑾𝒉𝒚.. '

𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑖𝑖𝑘𝑜'𝑠 𝑤𝑎𝑟𝑚 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 𝑦𝑜𝑢, 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢. 𝑇ℎ𝑒𝑛, 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑠ℎ 𝑟𝑢𝑠𝑡𝑙𝑖𝑛𝑔. 𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑎𝑠𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑢𝑛, 𝑝𝑜𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑠ℎ 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑

'𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆?! 𝑆ℎ𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓!!'

(𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓)

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑟 𝐷𝑒𝑎𝑡ℎ? Where stories live. Discover now