Hej hej!!wracam do was z moim drugim morwinem napisanym na temat fabuły z stycznia!
Miłego czytania!!
__________
Zimny wieczór, wiatr ruszający wszystkimi drzewami podczas zwykłej jesieni.
Chłopak siedzący na zielono - brudnej kanapie, przecierający twarz rękoma kolejny raz z niecierpliwości i strachu.— Czego chcesz? dlaczego mnie uwolniłeś, razem z swoimi ludźmi? do czego jestem ci potrzebny?. — wypytywał siwowłosy ciągnąc się za kosmyki włosów.
— Słuchaj Erwin, wiem w jakiej jesteś sytuacji, wiem że czekała na ciebie kara śmierci. — powiedział stojąc przed nim. — Dlaczego cię tu zabrałem? z moimi ludźmi z fbi? chce żebyś zebrał dla mnie dwa dokumenty, które znajdują się na komendzie Mission Row.
— Jak mam to zrobić? znów mnie zawiną a wtedy to już będzie koniec — powiedział pocierając twarz rękoma.
— O to się nie martw Erwinie. — uśmiechnął się machając przed nim dokumentem. — To ci pomoże. — Podał dokumenty mężczyźnie.
Siwowłosy zaczął czytać dokumenty, przyglądał się uważnie każdemu słowu.
Podniósł głowę do góry z niezrozumieniem.— Co ma mi to dać? jakieś dokumenty na temat policjanta.
— Oficer pierwszego stopnia Jimmy Nobody to od dzisiaj ty Erwinie. — powiedział z uśmiechem. — Jutro z samego rana wejdziesz na komendę, zgłosisz się do niejakiego szefa policji Gregorego Montanhy, pod pretekstem ze wysłał cię tutaj twój szef na tymczasową wymianę. — Powiedział po czym ruszył do drzwi wyjściowych.
— Mam tam wejść wyglądając jak pierdolony Erwin Knuckles?! ty zwariowałeś!. — Wykrzyczał siwowłosy w tym samym czasie uderzając swoją pięścią w stół.
— Erwinie nie unoś głosu, mój zastępca zajmie się twoim wyglądem jak i głosem. — życzę powodzenia na komendzie, pamiętaj o moich dokumentach.
Po tych słowach mężczyzna skierował sie do drzwi wejściowych i wyszedł, zostawiając siwowłosego ze swoimi myślami. Chłopak
usłyszał dźwięk przychodzącej wiadomości na telefonie leżącym przed nim.
Siwowłosy obejrzał się czy nikt na niego nie patrzy po czym wziął telefon do ręki.592743245
Wiem Erwinie że spojrzałeś na ten telefon komórkowy. Proszę abyś zostawił go przy sobie puki nie znajdziesz moich dokumentów.Do 592743245
Jak wyglądają te dokumenty? i gdzie konkretnie mam ich szukać.592743245
Szukasz dokumentu medycznego Erwinie, powinien znajdować się w schowku policyjnym. Powodzenia.Siwowłosy postanowił zmienić nazwę numeru przez który kontaktuje się Gill Tea.
— Muszę go nazwać tak, żeby nikt nie domyślał się o kogo chodzi. — Pomyślał.
Do KFC
Jutro biorę się za robotę, muszę najpierw znaleźć przyjaciół w jednostce.Erwin po wczorajszym wieczorze znajdując się w tymczasowym domu Gill tea dużo przemyślał, wszystko siedziało mu głęboko w głowie. Bał się tego ze policja odkryje kim jest a wtedy nie będzie mieć miłego życia w Los Santos.
Siwowłosy wstał z kanapy na której wczoraj zasnął, na stole zobaczył ubrania, czerwona koszule razem z czarnymi spodniami, zabrał je idąc w stronę łazienki.
CZYTASZ
fleur d'amour - Morwin
ActionJimmy nobody, policjant chowający sekret który dużo zmienia w jego życiu. Wiedzą o nim nieliczni a jednym z nich jest Gregory Montanha, czyli jeden z przyjaciół jimmiego który jest w stanie za nim wskoczyć w ogień. Czy tajemnica wyjdzie na jaw?