Selamlar efendiimm, fazla uzatmak istemiyorum konuyu okumuşsunuzdur herhalde.
İyi okumalarr___________________________________________
?; Çok tatlı uyuyorsun Deniz
Gelen mesaj ile ürperek uyandım. Genelde telefonumu sessizde tutardım ama dün video izlerken uyuya kalmıştım.
Telefonu elime alarak mesaja baktım. Mesaj beni korkutmuştu, anında etrafıma bakındım, ama kimseyi göremedim
Deniz; sen kimsin lan?
?; Bilmem, kimim ki?
Deniz; ya birader sende şu sevipte sanki izliyormuş gibi yapanlardansındır. Daha fazla diyeceğin yoksa işlerim var.
?; Öyle sanmaya devam edebilirsin ama şunu bilmeni istiyorum, odandaki kameradan çok güzel gözüküyorsun, ve bir gün daha yakından göreceğime çok eminim.
Deniz; ne diyorsun aq, adam gibi karşıma bile geçebileceğini sanmıyorum.
?; Her gün okul çıkışında seni izliyorum aslında.
Deniz; Adın ne lan senin? Senin beni bu kadar tanıman ve benim seni tanımamam çok adaletsiz!
?; Tamam küçüğüm sakin ol, beni tanıyacağını sanmıyorum. Adım Esat, en yakın zamandada yanına gelirim.
Deniz; küçüğüm derken? Küçük değilim ayrıca nereden senin küçüğün oluyorum? Hem esat diye isim mi olur.. Neyse memnun oldum.
Esat;Denizcim 19 yaşındasın. Ve bende memnun oldum.
Deniz;ee sende bizim okuldan değil misin ki?
Esat;hayır 23 yaşındayım ben. Kendi şirketim var orada çalışıyorum. Kardeşim senin okulunda.
Deniz;şirket mi?- Neyse.. Ve büyükmüşsün pardon.
Esat; ahh ahh deniz, hep aynısın değişmiyorsun.
Görüldü
(Deniz çevrimdışı)
Tam okurken annem kahvaltıya çağırdı. Ailemle uzun süredir küstük, bir nedeni yoktu, sadece onlara göre bir evlat değildim.
Çok geçmeden yanlarına gittim. Bu gün okulum yoktu, onlarda dışarıya çıkarsa evde tek başıma bol bol vakit geçirebilirdim.
___________________________________________
Bölümleri çerezlik yapacağımm, hem çok bölüm olur hemde daha çok sarar diye düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kameradaki 𝐘𝐚𝐛𝐚𝐧𝐜ı | ʙxʙ
RomanceAilesinin baskısı yüzünden odasında kamera bulunan ve istediği gibi yaşayamayan deniz, odasındaki kamerayı hackleyip onu izleyen çocukla tanışır.