5.rész

61 4 0
                                    

*Másnap reggel*

/Naruto szemszöge/

Jó reggelt Sakura chan!!!

-Ah Naruto épp időben Tsunade sama is lassan megérkezik!

Nem tudom, hogy menni e fog ez nekem Sakura chan...soha nem próbáltam még a Medical Ninjutsut...És mi van ha nem fog menni?

-Jaj ne butáskodj, ha sikerül még biztos jól jön ha meg tudod magad valamilyen mértékben gyógyítani. Ha meg nem megy akkor tudjuk, hogy te sem vagy mindenható. heheh

Sakura chan nemá...amúgy sem vagyok jó sok dologra...

T-Ne Haragudjatok a várakozásért csak volt és lesz néhány elintéznivalóm... Sakura nem bánnád ha elkezdenéd helyettem, majd érkezem.

(Nem mondhatom el nekik, hogy Sasuke jelenlétét érezték meg a faluban...)

S-Ah hogyne Tsunade sama, nehéz a Hokage élet haha

T-...igen és köszönöm

S-Na jóvan Naruto akkor kezdhetjük!

T-(Remélem megtaláljuk Sasukét, mielőtt bármi rosszat tudna tenni, pontot kell tennem ennek az ügynek a végére, ezt ők semmi esetre sem tudhatják meg...)

Te Sakura chan...nem úgy tűnt mintha a Nagyi valamin nagyon ideges lenne?

S- Naruto nem illik a mások dolgába beleütni az orrod, amúgy meg csak stresszes mert tele van munkával, és örülnék ha ide koncentrálnál.

Ah haha ne haragudj...

*Korábban*

/Sasuke szemszöge/

(Tch Idióta Yamanaka klán és a sensor ninjái... hihetetlen, hogy meg tudtak érezni, még egyszer nem hibázok! Ma végre elvágom az utolsó kötelékemet...a legszebb dolog, hogy két legyet ütök egy csapásra, hisz Naruto és Sakura ketten mennek egy B rangu küldetésre HAHAHAHAHAHAHAHA. Sajnos meg kell várnom míg elindulnak)

*Vissza Narutoékhoz*

/Naruto szemszöge/

Hhaaaaahhhh nem megy ez nekem Sakura chan...

-Ne mond ezt, még egy kis gyakorlás és menni fog.

Sakura chan...KINYIRTAM 7 HALAT, ne akard nekem megmagyarázni, hogy menni fog...

S- való igaz jót tenne még egy kis Chakra kontroll tréning...hehee

Sakura chan......

??- Ne Haragudjatok a zavarásért de egy Küldetés megbízását jöttem átadni nektek.

Nekünk? Ki a harmadik ember? Kakashi sensei vagy Yamato kapitány?

??-Umm nem? Csak ketten mentek? A Hokage már aláírta szóval semmi probléma.

S- Ez különös...a küldetés rangja?

??- Oh..B rang

S- Akkor is különös dehát ha már a Hokage jóváhagyta akkor nincs mit tenni.

??- Akkor én már nem is kellek, Viszont látásra.

S- Hmm na lássuk mi lesz a feladat...HOGY MIII???? MA ESTE INDULÁS???

Mivan a nagyi nem tud olvasni vagy mi? Ilyen későn szólni!

S- Na jó hadjuk ezt mára, indulj haza kezd pakolni 1 óra múlva indulunk!

Igenis Sakura sama!!!!

S- Naruto ne bohóckodj hanem iparkodj!!

*1 óra múlva*

Sajnálom....Where stories live. Discover now