*Orochimaru Barlangja*
#Naruto Szemszöge#
-Sasuke!!!!! SASUKE!...Ughhh Sakura chan te érzed a Chakráját valahol?????
S: Nem, nagyon aggódok, Saiét sem érzem
-Áhhhhggg Idióta Sai!!!!!
S: (Remélem nincs igazam de...Nagyon gyorsan meg kell találni őket. Nem akarom, hogy bármi bajuk essen)
-SAKURA CHAN!!!! FÉNY!!
S:Ha jól látom az ott Sai!!!
S+N- SAI TE IDIÓTA!!!!!MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL?!!?
-Most kiverem belőlled a szuszt is!
Sai: Oh Naruto.
-NE OH NARUTOZ IT NEKEM!!! TE SEGGARC!!
HOGY MERÉSZELTÉL ELTŰNNI!?!?!?: Oi, Kussolj. Idegesíttő vagy.
Sakura+Naruto- Ah....Sa...Sasuke???
Sai: Add fel magad Uchiha! Vagy kénytelen leszek erőszakot alkallmazni.
Sasuke: Heh?? Hahahahahha. Elöbb nyirlak ki minthogy te akár csak közel is kerülnél.
. . .
(Naruto?)Sasuke: Te még mindig nem vagy képes feladni? Ne keljen nekem elvágni a köteléket egyszerűbb lenne ha csak feladnád
-. . .nem...
Sasuke: De ha úgy kívánod felvagdoslak szívesen, Hehe.
-Felöllem megölhetsz. Vagy egy örökéletű Genjucubaraksz...akkor is megmentelek....a barátom vagy Sasuke. Nem foglak elveszítteni.
Sasuke: Ám legyen. Akkor megöllek mielött bármit is tehetnél...."Barátom".
Sasuke: CHIDO-
Orochimaru: Elég ebből! Erre még nem vagy felkészülve.
Sasuke: Ne szolj bele a dolgomba te fehér söpredvény. Úgy kezelem a "barátomat" ahogy akarom
Orochimaru: Ej Ej, Azt hittem Itachi fontosabb préda mint a Szöszke Gyerek. Bár ha jól megnézem tökéletes alany lehetne belőlle..hehe
Sasuke: Ha hozzá mersz érni...levágom a gerinctelen nyakad. Ő az enyém.
Orochimaru: Látom ügyesen Genjucuba raktad mind a 3at. Minek? Nem mintha bárki is megzavarna téged. Vagy netán volt valami amit mondani akartál a Szöszkének csak modortalan módon megzavartam?
Sasuke: Hallgas, nincs semmi amit mondani akartam volna neki...
Orochimaru: Hmmm bizonyára. Nekem voltaképp mindegy.
*Később valahol az erdőbe sötétedés után*
#Sasuke Szemszöge#
-(..nem értem...nem az a hülye kígyó állított meg....mintha a testem tiltakozott volna az ellen, hogy bátsam....Arggggg CSAK EL KELL TIPORNOM....EL KELL TÜNTETNEM A FÖLD FELSZINÉRŐL!!!! De még is.....valami akadályoz...talán az, hogy az a kettő másik is ott volt?....Nincs semmilyen értelmes magyarázatom erre.)
. . .
(Vajon...mindig ilyen kék szeme volt?)
أنت تقرأ
Sajnálom....
أدب الهواةA Történet Naruto és Sasuke kapcsolatának inkább érzelmi oldalát meséli el. (Figyelem a történet nem egyezik az eredeti történettel, a képek meg pinterestről vannak) és igen ez egy BL sztori.