Tanıtım Bölümü

96 43 25
                                    

Benden Bıktınız ?
Hehehehe bende asla vaz geçmiyorum baktım ki ah Vah yapmakdan bir hayır yok yeni başlangıçlar lazım bana çünki pes etmek asla hiç birimize yakışmaz her şeye inat yaşa ve sabr et , Ne demişler Allah Sabr edenlerle beraberdir (yani öyle diyorlar ben uydurmadım asla)
Pes etmek Bize Yakışmaz ! Değil Mi Lan?
Yani benim gibi ne olursa olsun hayallerinizden vaz geçmeyin ne olursa olsun Çünki onları sadece bizlər gerçekleşdire biliriz Sadece Biz , Ayh Bir Fena oldum kendi konuşmamla bu neydi sanki kürsüye çıkmış tüm halka sesleniyorum bir garip oldu içim ürperdi
İnşAllah Büyüye Biliriz,  Amiiin
Neyse Bu kadar doz yeter ben kaçar yoksa gidip tüm salak saçma sapan şeyleri gerçekleşdireceğim Hemde Şehrin Bana İhtiyacı Var! Ben Capitan Jack Sparow'um (benim Max akıl) Bu arada ben de oy ve okunma sınırı koyacağım , 200 okunma 80 oy olunca yeni bölüm atacağımm
Kendinize iyi bakın Hoşçakalın 💖
___________________

Not: Koyduğum Fotoğraflar Asla Gelecek Bir bölümlerden Spoi Değil! sadece boş kalmasın diye koyuyorum

Bölüm Fotosu:

Arkadaşlar bu arada modelleri değiştirmek istemiyorum çünki bulmak çok zor benim için ve barın ve diyer karakteri buraya geçireceğim çünki onlarsız bir Kitap Olmaaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar bu arada modelleri değiştirmek istemiyorum çünki bulmak çok zor benim için ve barın ve diyer karakteri buraya geçireceğim çünki onlarsız bir Kitap Olmaaz.Bu arada karakter adı size tanıdık gelecek

Bölüm Şarkısı: Güliz Ayla- Bahsetmem Lazım

Media : 

Masal erçin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masal erçin.

____________
16 Ocak: 2018:

"Ezik!" diye Uzunboylu olan erkek Kızın başının aşağısından Suyu boşaltmış ve herkesle birlikde Gülmüşdü ama kız sessiz sakin parmakları ile oynuyordu ve şakıldatıyordu  bu durumun içinden kurtulmak için Rabbine Yalvarıyordu utanıyordu ve zorbalanıyordu, Pek Sevilmezdi 3 arkadaşı dışında tüm okul ona birşey yapmadığı halde düşman kesilmişdi.
Göz Yaşları inci gibi Nur yüzüne süzülünce ağzından bir iki hıçkırık çıkmışdı dizleri üstüne çökmüş ve gözlerini sıkı sıkı Kapatmışdı ellerini yumurk gibi sıkmışdı.
" Gidin Lütfen ,insafınız olsun sizin alçaklar" diye bilmişdi kısık sesle ve hemen tüm gözler ona dönmüşdü  koyu kahverengi gözleri nefret ve hüzünlü dolmuşdu elinde bir fırsat olsa hepsinin yüzüne tüküre bilirdi ama kendine yakıştırmazdı bu haraketi.

Ne Oluyor Lan? tüm insanları bir bir aşırı aşırı ona doğru geliyordu Barın ama göğsünden tutulunca ayakları durmuşdu ve o kişiye bakıyordu nefretle.
" Hayvansınız Hepiniz , Hayvan sizden daha güzel kalpli pas tutmuş o kalbiniz"
Boktan bir farkınız Yok Hepiniz diye parmak sallayarak etrafında dönüyor söylediklerini herkese ait etmeye çalışıyordu
Senin Baban İt Mi? demişdi sanki küfr etmeden küfr etkisi yaratıyordu herkesde, Sözü kendi üstüne alınanlar kendi aralarında konuşuyor ona küfrler ediyor ve sinirden patlıyorlardı Herkes Ona da nefret ederdi çünki bir eziğin yanındaydı ama bunları göze almışdı Barın ,kötü gün dostuydu her zaman kimseyi satmazdı düşmanını bile ama gerektiğinden satmakdan kötü ederdi insanları.

"Bence İt Deyil ama neden böyle bir şey dünyaya getirmiş bilemedim" ortamı yumuşatmak ve sohbetin daha fazla uzamaması için özüne dönmüşdü ama Zoruna gitmişdi Onun bir çırpıda karşısında dikilmişdi yel vursa aşırırdı ama Barının karşısında kalmakdan çekinmemişdi Çünki arkasında duracak Çok kişi vardı saniyesinde hepsini okuldan atdıracak adamları Vardı burnu kalkıkdı babasına güveniyordu onun gibi burnu kalkıkdı onun da  oğlununda.

Canın Atılmak mı istiyor ? diye karşısındakı büyük cüsseye kedi gibi fısıldamışdı
'Canın Dayak Mı Çekiyor ?" demişdi kulağına fısıldayarak Barın , Çekiciydi,  tüm kızların dikkatini çeke biliyordu haraketleriyle Çoğu kız onun yüzünden Masal'a düşman Olmuşdu, Masalın masal gibi hayatı bir kabusa dönmüşdü gözünü zalim dünyaya açar Açmaz, annesi gibi güçlü babası gibi korkmaz biri değildi masal ,acizdi o herkesin  karşısında kendini o hale getirmişdi.

Elimi kana Bulamağı sevmem Ki Ben Kanca, Kısa Yollarla hedefe Ulaşırım ,Çalışmadan Kazanırım Ben Her Zaman kanca , Bu benim doğam da Var artk ne yapalım ?
"İbnelik Kanımda Dolaşıyor Diyorsun Yani?" masalı kollarındam tutarak kaldırmağa çalışıyordu ama acizdi, Tüm Gücü tükenmişdi artık bitiş noktasındaydı.

Acizsin İşte Kızım, Yanındakı Mendebur Olmasa Bir Hiçsin! Değil Mi Sevgili Dostlar? Şu ne yapa bilirki? alkış sesleri koridorda yükselirken "mendebur babandır itoğlu " diye mırıldanmışdı dudakları altında barın.
Bırakırmısın? gözlerini açmağa gücü yetmiyorsu masalın, Destek alıyordu ondan.
İsmi gibi güzel bir kaderi yokdu tek arkadaşı, kardeşi oydu. Barındı.
Git Şuna Ağzının Payını ver Güzelim, Ben yapsam Şimdi Kavga Çıkarda o yüzden yani , gevşeyerek konuşup bir ona bir de karşısındakı fasulye sırığına bakıyordu.
"Yenersin Sen Bu ya üflesen Babasının kucağına girer Zaten " demiş ve iki kere omzuna vurmuş ve ayağa kaldırmışdı sanki boksa yazdırmışdı onu .
Dövülme Lütfen Masal, Sonra olan Bana Oluyor.
Dövülmeden Gel!

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

190 santimetre Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin