Andwe!!!!!

15.8K 1.4K 25
                                    

EXO memberမ်ား schedule​ေတြအားသျဖင္​့dormရဲ႕ဧည္​့ခန္​းထဲတြင္​အကုန္​စုထိုင္​​ေနၾကသည္​..။

Kaiနဲ႔DOက​ေတာ့မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲမွာ....

DOကၾကက္​သားမ်ားကိုမီးဖို​ေပၚတင္​ရင္​းဂ႐ုုတစိုက္​ကင္​​ေန​ေလသည္​..။Kaiက​ေတာ့DO​ေဘးရပ္​ရင္​း.....

"chickenဒုန္​း..ဒုန္​း..ဒုန္​း...chickenဒုန္​း..ဒုန္​း..ဒုန္​း"

"Kai ah,ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေန​ေပးပါကြာ..."

DO​ေျပာ​ေပမယ္​့kaiဂ႐ုမစိုက္​..သူ႔ရဲ႕သမိုင္​း​ေပးတာ၀န္​တရပ္​လိုပင္​​ေအာ္​ျမဲတိုင္​းဆက္​​ေအာ္​​ေန​ေလသည္​....

"chickenဒုန္​း...ဒုန္​း..ဒုန္​း..chickenဒုန္​း..ဒုန္​း..ဒုန္​း."

"Kai ah,jelba.."

Kaiသူ႔hyungကိုတခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​သည္​..ၿပီး​ေတာ့မီးဖို​ေပၚကၾကက္​သား​ေတြတခ်က္​ျပန္​ၾကည္​့ၿပီး...

"chickenဒုန္​း..ဒုန္​း..ဒုန္​း..."

"kai ah,plz...ဒီတခု​ေတာ့ကူညီကြာ..."

သို႔​ေသာ္​လည္​း......

"chickenဒုန္​း..ဒုန္​း..ဒုန္​း.."

"Ya!!!Kim Jong In!!!!!!!!!!!!!"

"o_O Oh My God..that's called high note.baekhyun hyungကိုသြား​ေအာ္​ၾကည္​့ခိုင္​းရမယ္​.."

Kai​ေျပာၿပီးဧည္​့ခန္​းထဲအျမန္​​ေျပးသြားသည္​..

"Baekhyun hyung,hyungကြၽန္​​ေနာ္​့ကိုhigh note​ေလး​ေအာ္​ျပ..နား​ေထာင္​ခ်င္​လို႔.."

"Ok..ဘာ​ေအာ္​ျပရမလဲ??"

"ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​..."

"အဟမ္​း..အဟမ္​း..အဟြန္​း.."

Hunnie..:hyungဘာလဲ.i

"ဟာ..မင္​းကို​ေခၚတာဟုတ္​ဘူး..ကဲkai​ေရ..စၿပီ​ေနာ္​."

"OK.."

"Kim Jong In!!!!!!!!!!!"

"o_O Oh My God..ဒါလည္​းhigh noteတမ်ိဳးပဲ..goodတယ္​hyung,,Chen Hyungကိုသြား​ေအာ္​ခိုင္​းရမယ္​.."

All(expect of chen..)...ANDWE!!!!!

Kai.....o_O Wae???"

Suho....kai ah,ငါ့ကဒ္​ယူသြားၿပီးchickenႀကိဳက္​သ​ေလာက္​စားခဲ့ပါ...chenကိုသြားမစမ္​းပါနဲ႔

Baekhyun.....ငါ့အသက္​တမွ်တန္​ဖိုးထားတဲ့linerဘူး​ေလး​ေတြမင္​းကိုအကုန္​​ေပးပါ့မယ္​ကြာ...

Yeol....ငါတ​ေန႔သြား၃ႀကိမ္​မတိုက္​နဲ႔ဆိုမတိုက္​ပါဘူးကြာ...chenကို​ေတာ့သြားမ​ေအာ္​ခိုင္​းပါနဲ႔

Sehun...​ေရခဲ​ေသတၱာထဲကငါ့bubble teaတဗူးယူ​ေသာက္​လိုက္​ပါkai..

Luhan...Kai ah,ခုငါ၀န္​ခံပါမယ္​ကြာ...ငါမိန္​းမ​ေခ်ာ​ေခ်ာတာဟုတ္​ပါတယ္​ကြာ..sam namjaလို႔​ေျပာ​ေတာ့ပါဘူးကြာ..chenက​ေတာ့.....

Xiumin...​ေပါင္​းအိုးထဲကငါ့​ေပါက္​စီ၁လံုးမင္​းကို​ေကြၽးပါ့မယ္​kai​ေရ...chenကို​ေတာ့ဒီတိုင္​းထားလိုက္​ပါ..

Tao....ငါမင္​းကိုguccie1လံုး​ကိုလက္​​ေဆာင္​အျဖစ္​၀ယ္​​ေပးပါ့မယ္​ဟာ...

Kris....hyung,galaxyသြားရင္​မင္​းကိုပါ​ေခၚသြားပါ့မယ္​..အဲ့အစားchenကိုသြား​​ေအာ္​ခိုင္​းနဲ႔​ေနာ္​...

Lay...ငါ့xခ်ိန္​​ေတြကို​ေလ်ာ့​ေပးဆို​ေပးပါ့မယ္​ကြာ..ဒီ​ေန႔​ေတာ့​နား​ေအးပါး​ေအး​ေနပရ​ေစ.....

D.O.....Kaiတကယ္​လို႔မင္​းchenရဲ႕high noteကိုသြားစမ္​းလိုက္​တယ္​ဆိုရင္​..ငါကင္​​ေနတဲ့chicken​ေတြအားလံုးCandy​ေလးရဲ႕ဗိုက္​ထဲ​ေရာက္​ၿပီသာမွတ္​​လိုက္​​ေတာ့.......

Kai...o_O ANDWE~!!!!!!!!

All....သူကမွhigh noteအစစ္​...

(Member​ေတြအားလံုးchenရဲ႕high noteကို​ေတ​ေအာင္​​ေၾကာက္​သကို...)

90°bow...
Saranghae all my readers...
Exo K+Exo L+Exo M=Exo
Exo iz aleays 12 in out mind...
VVe are one..

EXO in Fun(Myanmar sub:)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora