Exo Football Match...⚽⚽

8.2K 1.1K 35
                                    

Sunday...Schedule​မ်ားမ႐ွိသျဖင္​့memberမ်ားကျမင္​းရန္​ၾကံ​ေနၾကသည္​..။

​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့အ​ေျဖထြက္​လာပါသည္​..ျခံထဲတြင္​သာ​ေဘာလံုးကန္​ရန္​....

လူခြဲ​ေသာအခါ...

Xiuminႏွင္​့Luhanတို႔ကတဖက္​စီအသင္​း​ေခါင္​း​ေဆာင္​က်​ေလသည္​..

Xiuminဘက္​တြင္​Sehun,Baekhyun,Tao

ႏွင္​့Lay..Sehunnieကဂိုးဖမ္​းသမား...

Lu geဘက္​တြင္​Kai,Chanyeol,D.O,ႏွင္​့ Chen..Kaiကဂိုးဖမ္​းသမား...

အဖြဲ႔သားအားလံုးကSuhoကိုဒိုင္​လုပ္​ခိုင္​းသည္​..

Krisအားသူ႔စိတ္​တိုင္​းက်ဘယ္​ဘက္​တြင္​ပါမည္​လဲ​ေမးရာ...

"ငါအ႐ူးမဟုတ္​ဘူး..​ေဘာလံုး​ေလးတလံုးကို၀ိုင္​းလုရ​ေလာက္​တဲ့ထိငါမ႐ူး​ေသးဘူး..cool guy styleပ်က္​တယ္​..အဲ့​ေတာ့ငါကမင္​းတို႔​ကန္​တဲ့ပံုစံ​ေတြကိုတိုက္​႐ိုက္​​ေၾကညာ​ေပးတဲ့သူလုပ္​မယ္​.."

ကဲ..စကန္​ပါၿပီ..Krisလည္​းစ​ေၾကညာပါၿပီ..

"ဟုတ္​ကဲ့ပါခင္​ဗ်..ခုဆိုရင္​​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔Exoရဲ႕super sunday​ေဘားလံုးၿပိဳင္​ပြဲ..."

"နင္​့ႀကီး​ေတာ္​ႀကီး​ေဘားလံုးပါလား..​ေဘာလံုးကြ"

​ေဘးနားမွာလာရပ္​​ေနတဲ့suho​ေငါက္​လိုက္​မွ..

"​ေအး..​ေယာင္​လို႔၊​ေဘာလံုးၿပိဳင္​ပြဲႀကီးဟာဆိုရင ္​

ျဖင္​့စတင္​ၿပီျဖစ္​ပါတယ္​ခင္​ဗ်..."

"႐ွည္​တာကြာ..ျကည္​့တဲ့သူတ​ေကာင္​တၿမီးမွမ႐ွိဘူး..အတြန္​႔တက္​မ​ေနနဲ႔.."

"Kim Suhoပါးစပ္​ပိတ္​.."

"​ေအးပါကြာ.."

"ဟုတ္​ကဲ့..ပြဲစစခ်င္​းမွာပဲ..Xiuxiuအသင္​းဘက္​ကByun Baekhyunနဲ႔Luluအသင္​းကDo D.Oတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ဟာ​ေဘာလံုးကိုလု​ေနၾကပါ ၿပီခင္​ဗ်ာ.......၂​ေကာင္​လံုးရဲ႕ခႏၶာကိုယ္​size​ေတြဟာ.သူမသာကိုယ္အသုဘ..ကုလားႀကီးနဲ႔ဘာဘူႀကီး..အတူတူျဖစ္​သလိုျဖစ္​​ေနပါတယ္​ခင္​ဗ်."

Baekနဲ႔D.Oက​ေတာ့လု​ေကာင္​းတုန္​း..႐ုတ္​တရက္​..

"အယ္​..အယ္​.Do D.O sshi​ေနာက္​က​ေနBaekhyun sshiကိုလည္​ပင္​းခ်ဳပ္​လို႔မရပါဘူးခင္​ဗ်..ပြဲစည္​းကမ္​းနဲ႔မညီပါဘူးခင္​ဗ်..."

EXO in Fun(Myanmar sub:)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora