𝙷𝚒𝚒
𝚂𝚘, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚌𝚊𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐!𝚆𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜?
𝙻𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚒𝚏 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚜𝚔.
𝙲𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙾𝙲𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜?
𝙵𝚎𝚎𝚕 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙾𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚗𝚎𝚛𝚊𝚕.
𝚆𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝙾𝙲 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙾𝙲?
𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚢!
𝙾𝚛 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚡 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚛 𝙾𝙲 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐?
𝚂𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚘. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍!
⚠️ 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜⚠️
𝟷. 𝙸𝚏 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚊 𝚠𝚊𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚒𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝.𝟸. 𝙽𝚘 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚗𝚎𝚛𝚊𝚕. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚜 𝚙𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎.
𝟹. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚘 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍. 𝙴𝚊𝚜𝚢.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝙾𝙲𝚜;
𝟷. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚏𝚞𝚕. 𝙸𝚏 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎.
𝟸. 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚐𝚎 𝚘𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎.
𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝚘𝚛 𝙰𝚣𝚛𝚊𝚎𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚘 𝚢𝚎𝚊𝚑.
𝙶𝚎𝚝 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜!𝟹. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝙾𝙲𝚜, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚜𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚌𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 (𝚎𝚡: 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚙𝚊𝚜𝚝, 𝚛𝚎𝚐𝚊𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚝𝚛𝚊𝚞𝚖𝚊, 𝚎𝚝𝚌)
𝟺. 𝙳𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝙳𝚒𝚜𝚌𝚘𝚛𝚍 𝚒𝚏 𝚢'𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚊𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒𝚏 𝚖𝚢 𝙳𝙼𝚜 𝚘𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚘𝚛𝚍 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗.
(𝙿𝚜: 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚙𝚎𝚗, 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎)∘₊✧──────✧₊∘
𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊𝚕𝚕! 𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚞𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚒𝚏 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍.
𝙰𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚠, 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚍𝚊𝚢/𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝/𝚖𝚒𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝/𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗!
YOU ARE READING
Just Stories That I Write
RandomSooo.. Some stories that are long or short. All rights reserved as well as for the people in the stories since they are my own personal characters! Unless I use character from games, then they aren't mine But I guess that requests are open if anyon...