Kapıyı açtığımda beni 2 tane yüz karşıladı biri yunus diğeri kazımcan dı sonra içeri geçmeleri için izin vericektim ki tuğçe koşarak gelip yunusun boynuna atladı. Eda da gelip kazımcanla sarıldı.
İçeri geçerken"hoşgeldiniz"dedim ve gülümsedim.
Kızlar kahvaltı hazırlamışlar beraber kahvaltı yaptık. Bu gün izinli günüleriymiş beraber vakit geçirecektik. Onlar 2 tane arkadaşlarını çağıracaklarını söylediler onlar gelene kadar sohbet edelim dedik.
"Merhaba ben ismin çelik 23 yaşındayım"diye kendimi tanıtım kızlarda aynı şekilde tanıttılar.
"Biri bana olayı" olayı anlatsın dedim.sakince
Yunus sakince anlatmaya başladı "Bak şimdi ben tuğçeyle üniversiten beri sevgiliyiz dedi . Eda ilede kazımcan baba tarafından kuzenler bukadar"dedi .
Demesiyle kafamı saladım sonra ise kapı çaldı kalktım vekapıyı açtım karşımda kerem aktürkoğlu ve barış alper yılmaz duruyordu
İçeri geçmeleri için kapıdan çekildim.İçeri geçerlerken"hoşgeldiniz" dedim.
Onlarda "hoşbulduk"dediler.ve onlar önden ben arkadan içeri geçtimizde ise bana şansa keremin
Karşısına oturdum. Ve tekrar kendimi tanıtım."Ben ismin çelik 23 yaşındayım ve tercümanım." dedim.
"Ben nehir eda yılmaz 22 yaşındayım ve doktorum" dedi.
"Ben eda karataş 22 yaşındayım ve hemşireyim"dedi.
"Ben sude nur çelik 19 yaşındayım ve oyuncuyum"dedi.
"Beni zaten tanıyonuz "dedi tuğçe birden hepimiz gülmeye başladık.
"Napalım "diye sordum.
Kızlar hep bir ağızdan"havuza girelim dediler güldük.
K-B-k.c= "bizim burda mayomuz yok ki" dediler
"Kanka benim burda var hepinize yeter."yunuslar tuğçenin odasına çıktılar.
Bizde benim odama çıkıp giyinmeye başladık.Benim giydiğim
Tuğçenin giydiği