Haberi alır almaz ağlamaya başladım.herkez havuzdan yanıma gelip ne oldu diye soruyorlardı hep bir ağızdan.
İ:"nehir a-annemler kaza geçirmiş şuan
.......hastanesindeymiş"dedim zar zor.N:"ne tamam kanka koşun üstümüzü değiştirelim."dedi nehir.
Herkes alal acele üstlerini giyindiler
hızlıca 2 arabaya atlayıp hastaneye doğru yola
çıktık.1.araba ben,nehir, kerem, barış
2.araba tuğçe, yunus, kazımcan, sude, eda
Hızlıca hastaneye geldik koşarak danışmanın yanına gelerek sordum.
İ:"gönül çelik ve Ömer çelik nerde acaba "diye sordum.
Danışma:"2. kolidor 3.ameliyathane gönül çelik
4 . ameliyathane ömer çelik. dedi hepimiz koşarak gidiyorduduk ben gelirken benim bir yanda başım dönmeye başladı. sonrası yok.2 saat sonra
Uyandığımda bir hastane odasında karşımda iki kişi ile yatıyordum. uyandığımı beli eden mırıltılar çıkardığımda yanıma gelmeye başladılar .
N:"kanka iyimisin"dedi. nehir
İ:"iyimde annemler iyimi" diye
Sordum.N:"iyiler ameliyattan çıktılar normal odaya aldılar"dedi
İ:"Kanka beni annemlere götürsene lütfen"dedim çaresiz bir şekilde
Tuğçe ve nehir beni anne ve babamın olduğu odaya götürmeye başladı. İçeri girdiğimde Herkes bana bakmaya başladı.
İ:"a-anne b-baba iyimisiniz "dedim.
G.ç"iyiyiz annecim sen bizi merak etme asıl sen nasılsın "dedi annem. Kafa saladım ve boş olan keremin yanına oturdum.
İ:"iyiyim anne sen beni merak etme"dedim anneme sonra aklıma babamın fanatik galatasaraylı olduğu aklıma geldi uyansada ortamı bir görse. sonra bir ses geldi bir baktım babam uyanmış.
İ:" baba iyimisin"
Ö:"iyiyim babacım adil sen iyimisin" dedi.babam
İ:"iyiyim babacım"dedim babam gülümsedi.
Ö:"hoşgeldiniz çocuklar"dedi onlarda hepsi bir ağızdan hoşbulduk dediler.
İ:"babacım kaza nasıl oldu anlatırmısınız"dedim
Annem anlatmaya başladı.annem olayı baştan sona anlattığında hepimiz şokla ağzımız açıldı.K:"bu olay size kasıtlı olarak yapılmış. hiç düşmanınız filan var mı?"dedi kerem
Y:"bence bir karo kola gidelim zaten sizin kaza yaptığınız yerde kamera varmış bir kamera görüntülerine baksınlar."dedi yunus bende yunusa katıldım. o sırada içeri doktor girdi.
D:"merhabalar bu gün taburcu olabilirsiniz fazla bir şeyiniz yok "dedi doktor ben keremle taburcu işlemlerini halletmeye gitik.
Odaya geldiğimizde annemler hazırlanmıştı babam birşeyler söylemeye başladı.
Ö:"çocuklar buraya kadar gelmisiniz gelin bir çay içelim yorulmuşsunuzdur"dedi babam onlarda kabul etiler hepimiz bizim eve geldik.
Eve geldiğimizde gördüğümüz
şeyle şok olduk.Jkjkkkjkjkjjkjjkjkjjk çok komik
Bölüm geç atım özür dilerim
Derslerden dolayı çok yoruluyorum o yüzden sık atamıyorum . Özür dilerim.
medoiek3
cimbomxakturkogluFBGulay
400 kelime👏👏👏👏