Ben İpek Uzuneli 4 gündür fiziksel ve psikolojik şiddet görüyorum yada işkence denmeli bu daha doğru . Birinci gün ellerim, ayaklarım ve gözlerim bağlanarak karanlık, sesiz bir odaya kapatıldım ve delirmem beklendi ama bana bunu yapanın tahmininden daha dayanıklı çıktım ve bu olmadı. İkinci gün aç ve susuz bırakıldım, Üçüncü gün tırnaklarıma kızgın şişler batırıldı, Dördüncü gün ellerim ve ayaklarım bağlandı denize atıldım 20 dakika orada çırpındım mucize gerçekleşti ve ölmedim çok değil 21. dakikada beni çıkardılar. Çıkardılar dediysem başkaları tarafından kurtarılmadım bana bunu yapan kişi tarafından daha fazla canı acıtılmak üzere çıkarıldım. Şuan beşinci gündeyim ve bu gün ne olacağını düşünüyorum ama çok büyük bir sorun var evimde hatta odamda uyandım ve sadece bu kadarını hatırlıyorum. Hatırlıyorum diyorum çünkü bunun devamının olduğunu düşünüyorum bunları yapan daha neler yapmıştır. Bunun psikolojik olmasından şüphelendim, daha doğrusu eminim ilacımı bulmak ve tedavi olmak için hem doktorum hem de kuzenim olan ozanın yanına gittim .
OZAN- Aaaa hoş geldin bu ne hoş sürpriz . Hangi rüzgar attı seni buraya işin düşmeden gelmezsin sen yanıma.
BEN- Aşk olsun yada neyse büyük bir sorunumuz var.
OZAN-Nedir dinliyorum .
BEN-Çok değişik şeyler oluyor. İşkence görüyorum yani galiba . İşkence görüyorum dört gün boyunca, sonra hiçbir şey olmamış gibi evimde , odamda uyanıyorum olanların sadece bir kısmını hatırlayabiliyorum. Özellikle senin yanına gelmek istedim, bunları başka bir doktora anlatsam bana şizofren teşhisi koyarlar, yani bir zaman sonra ben bile bunu düşünmeye başlayacağım.
Ozan- Anlıyorum bu az rastlanan bir tür psikolojik sorun ve eğer kontrol altına alınmazsa ciddi bir noktaya ulaşır . Ama sakin ol benim tanıdık bir psikolog arkadaşım var en kısa zamanda gel burada yani benim öğle molamda tanışın biraz sohbet edin konuşun o seni kendi merkezinde tedavi eder ve gerekli ilaçları yazar ama sen sık sık uğra bana sadece işin düşünce değil.
Ben- . Tamam beni özlediğini bilsem koşarak gelirdim sevgili kuzenim sakin ol ve hoşçalkal.
Ozan-Tamam ama şu ilacı al sakinleştirici kendini kötü hissettiğinde iç . Özellikle bu hastalıkta sürekli biri seni izliyormuş gibi hissedersin bu zamanlarda sana verdiğim ilacı iç dediğim gibi bu seni uyutacak . Uyutacak dediysem düşüp bayılmayacaksın mayışırsın zihnin ağırlaşır ve yavaş yavaş uyursun , ama sakın çok içme komaya girersin valla benden söylemesi çünkü çok ağır bir ilaç.
Ben - Tamamdır o zaman görüşürüz.
Ozan-Görüşürüz.
Eve gelir gelmez ilacı içip uyumak istedim ama bunun kötü durumlar için olduğunu biliyordum. Nerdeyse bir gündür uyumuyorum resmen uykuya hasret kaldım . (Tak tuk tak tuk). Kim var orda ses ver heey kim var orda . Tamam bence ilacı içmem için delirmeme gerek yok sonuçta Ozan biri seni izliyor gibi hissettiğin zaman iç demişti .
1.2
Aaaa resmen sayı sayıyo bir an önce içsem iyi olu-
3
Aaaaa yardım edi-
YOU ARE READING
Ne yaşıyorum
Misteri / Thrillerİpek uzuneli isimli 24 yaşındaki bir kadın ona bunun yapanın kıvrak zekası il ona yapılan işkencenin rüya yada psikolojik olduğunun düşünür ve kuzeni olan dr . Ozan uzunelinin yanına gider acaba ne konuşurlar İpek neler yaşar .