yaşasın yemek yemek

83 5 1
                                    

Arya'nın ablası

Ramazan,oturma odası,annem. Saat 13.40 ve tvde hicbir sey yok.Çok şaşırtıcı(!)Derin bir nefes alıp;

"Yazin televizyonda neden güzel şeyler yok çünkü kimse issizleri dusunmuyor.Herkes denize giriyor sanki.Guzel seyler koyun su televizyona?"

"Birazcık mantıklı olur musun lütfen" dediğinde beni ilgilendiren tek kısım 'MANTI' oldu.

"Annecim akşama mantı yapar mısın?"

"Mantıkılı oldan mantıyımı anladın canım yavrum" nasılda biliyo kızını...

daha 2 saat vardı.O sırada güzeller güzeli, mikimmil, daş ablam aşağı indi. Bi bana baktım tek boynuzlu at misali topuzum Gafur pijamalarının pembe versiyonu. Bi de ablama baktım dağınık saçlar ,siyah şort, babamdan çarptığı beyaz t-shirt. Eşşek köylü babama çekmiş. Hakkaten babam d annemi nasıl aldıysa. Ben babamın yerinde olsaydım harem kurardım. Neyse konumuz bu değil.

"Kaç saat kaldı?"

"Daha 2 saat var" diye haykırdım

"Hayır 1 saat 53 dakika var geri zekalı"deyince yoh amına diye bağıracaktım ki annemi sonradan fark ettim. Ablamla dalga geçmeyi sonraya erteledim. Biraz kestirmek için odama koşup kendimi yatağa bıraktım.

Gözlerimi açtığımda hala uykum vardı. Ablam kapıya abanınca yerimden sıçradım. ÖKÜZ!

"Kalk hadi 5 dakika falan kaldı" deyince nasıl aşağı indim hiç bir fikrim yok.

Masaya bakınca bi an nefes alamıcam zannettim. Mantı, köfte, çorba, salta, pilav...Hey maşallah. Demek ki annemde acıkmış.

Ezan okununca Aykut Elmas'ın ohundu ohundu demesi geldi. 2 dakika sonra doyduğumu hissettim. Tam masadan kalkacaktım ki mantılar 'beni ye beni ye' deyince dayanamayıp kaşıkladım. Bu sefer cidden doymuştum. Yürümeye başlayınca midemden garip sesler gelmeye başladı bunu babamda fark etmiş olacak ki kahkaha atmaya başladı.

"Sanırım biraz spor yapsak hiç fena olmaz. Hadi git üstünü değiştir" odama çıkıp şortumu ve fileli ceketimi giyindim. Aşağı indiğimde daha babam gelmemişti.

"Babaaaaaa......" gelene kadar bağırdım

"Tamam tamam patlama."

Annem kulağıma eğilip "babana sahip çık" demesiyle gülmeye başladım. Tam çıkacaktık ki

"Baba arabanın anahtarını verir misin? Kızlarla sahile inecektik."

Sırf ibnelik olsun diye "verirsen ağlarım " dedim. Babam bana sarılıp arkamdan anahtarı ablama attı. Sanki biz görmedik. Sanki biz malık. Neyse siktir et.

Bir müddet yavaş tempoda yürüyünce duyulacak şekilde iç çektim

" Ne oldu?"

" Sanki kordon boyu yürüyoz sıkıldım"

"3 deyince " tam ne dememe gerek kalmadan babam 3 deyip koşmaya başladı. İşte şimdi başlıyoruz..

Nefes nefese kalınca babamla bir banka oturduk. Adam 50 yaşında benden hızlı koşuyor. Senin yaşındakiler şimdi evde oturup televizyon izliyor. Hey allam ya!!! Ben böyle düşünürken babamın telefonu çaldı. Bi şeyler söyleyip bana döndü

"Hadi bakalım eve "

" Baba ben biraz daha otursam olur mu? Hem ev yak"

Tamam ama telefonun açık olsun ve en fazla 1 saat" deyip alnımdan öptü. Babam gidince kulaklığımı çıkardım ve müzik listesine girdim. Gözlerimi kapatıp rastgele bir şarkıya bastım Mabelmatis Gel. Şarkıyı dinlerken bir yandan da etrafı izliyordum. Kamelyaya gözlerim takıldı çocuk çok tanıdık görünüyordu.

" O olamaz dimi yok canım saçmalıyorum.." çocuğun yüzünü görünce olduğum yerde kala kaldım. AHA SIÇTIK!

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin