Sana ne!?

51 3 0
                                    

İlhan
▪•▪•▪•▪•▪•▪•▪

İlhandan ne kadar ayrılmak istemesemde ayrılmak zorunda kaldım.

"Nasıl yardımcı olabiliriz?" İçim yusuf yusufken dışım nasıl bu kadar rahat. Allah kerim..

"Nasıl bu kadar rahat davrana biliyorsun?" Tunaya sanane bakışları atarken İlhan açıklama yapmama izin vermeden konuşmaya başladı

"Derdin ne kardeşim ne istiyosun?"

"Milletin önünde ne bok yiyonuz. Gidin evinizde yapın lan ne yapıyosanız."

"Sana ne lan ne ilgilendirir seni?!"

İlhan ın sesi o kadar sinirli çıkmıştıki götüm götüm ilerlememek için zor tuttum kendimi.

"Tekrar soruyorum sa-na-ne!!"

"Arya nın tadına sadece ben bakmak istiyorum"
Bunu duyduğumda ilk önce ilhan söyledi zannettim ama onun yüzündede aynı ifadeyi görünce bakışlarım benden izinsiz Tuna nın yüzüne kaydı. Yüzünde hiç pişmanlık yoktu hatta piç smile ifadesi vardı.

İlhana dut oğlum saldır dememe kalmadan ilhan Tuna nın üstüne atlayıp yumruklarını suratına geçirmeye başladı. Normalde elime çekirdek alıp izlerdim ve ayırmaya kalkışan olursa onuda ben döverdim. Ama kıyamam ben şimdi. Tuna umrumda değil o bok yiyip ölsün. Benim umursadığım İlhan şimdi ağzı yüzü dağılacak hiiiiiiçç uğraşamam.

Şimdiii.. Ben bunları nasıl ayırıcamm. Bu soru tartışılır. Aralarına girip benim için kavga etmeyin desem mantıklı ama yemez. Hamileyim diye bağırsam daha neler. Düşün Arya düşünn.Aha buldum vallaha. Islanmaya hazır olun beyler.

Bahçedeki hortumu alıp suyu açtım. Arya yavrum ya boku yiyeceksin ya da bunları ayıracaksın. Gazamız mübarek olsun.Hortumu alıp üzerlerine tuttum. İlk 5 saniye tepkisiz kaldılar. İlhan bana atak yapınca götüm gitti. Tabi arkadaş benden daha uzun ve güçlü olunca hortumu kaptırdım.

"İlhaaannnnnn.. Ya dur lütfenn Ilhan kime diyorum."

Kahkahalar eşliğimde ilhana yalvarırken o bana resmen duş aldırıyordu.

"Ya donuma kadar ıslandım yeter artık"

"Kendin kaşındın Arya"

Ohh ne güzel fol fos meydanda Arya beyaz giyecek zamanı buldun dimi zeki. Bikiniyle gezseydin daha az tahrik ederdi milleti. Şimdi ikiside üstüne atlarsa görürüm ben seni.

Lan iç ses sokuk sus hele offf.

İlhanda beyaz giyindiğimi fark etmiş olacakki ıslatmayı kesti. Tuna burda olmasaydı benim namıs kesin gittiydi. Ama teşşekkür etmicem..

"İlhan donuma kadar ıslandım. Hasta olursam sen bakacaksın"

"Ne demek herzaman"belimden destek verip beni içeriye yönlendirdi. Sonra Tunaya dönüp

"İyi günler. evimizde Arya nın tadına bakıcam" deyip kapıyı suratına kapattı. Lan göt sen kimim tadına bakıyon. Demedim tabikide saçmalamayın.

Yalnız benim anamgil nerde?? Odama koşup telefonu elime alıp annemi aradım çalıryor... açan yok. Babamı aradım çalıyor .... açan yine yok. Son umut ablamı aradım hayatımın anlamı mükemmelikle kutsanmış kadın mı yok artık. Manyak lan bu karı. Çalıyor...Artık bu da açmassa beni terk ettiler diye dava açacam.

"Ne var lan" he bu mükemmellikle kutsanmış kadın..

"Nerdesiniz acaba sevgili ailem?"

"Avm deyiz. Twistte indirimmi var ne hadi ben kapatıyom unutmazsam sana da iki parça don atlet alırım yavrum" üzülsemmi gülsemmi anlamadım. Neyse biricik anacım benim için alışveriş yapar. Yani sanırım.

Üstümdeki t-shirtu çıkarırken İlhanı görünce çığlık attım.

"Sen eve gitmemişmiydin ya?"

"Vazgeçtim"

"Tamam çıkta üstümü değiştireyim"

"Hı hı ben malım çünkü bu görüntüyü kaçırıcam"

of deyip t-shitu yavaşça yukarıya kaldırmaya başladım. Sonradan vazgeçince İlhan t-shirtu çıkarıp yere fırlattı.

"Böyle daha iyi"dedi.

Sesimi çıkarmadım. Ne diyim abi çocuk sevgilim. İç çamaşırı almak için çekmeceye yöneldiğimde belimden tutup beni kendine çevirdi. Nedir problem gardaş bakışları atınca kulağıma eğilip

"Seni çok özledim" dedi ve kulak mememi iki dudağının arasında sıkıştırdı.

"Bende seni çok özledim" deyip İlhan ın dudağına yapıştım. Elleri sırtımı okşarken ben onu daha sert öpüyordum. Öpüşme konusunda kimse beni geçemez abi. Bi eli ensemi kavrayınca kucağına zıpladım. Beni duvara dayayınca nefes almak için ayrıldım ve boynuna yöneldim. Boynuyla uğraşırken eli sütyenimin kopçasına yöneldi. Ellerini tutup kucağından indim.

"Hey ne oldu??"

"Gel buraya gerizekalı" üstündeki t-shirtu çıkarıp yatağa ittim ve üstüne çıktım. Minnak İlhanın üstüne oturunca irkildi. Bu durumunu görünce sırıttım zavallı hormonlar.

"Bak İlhancım ellerine ve minnak İlhana sahip çık yoksa herhangi bir tanesini koparıp eline vericem"deyip dudağına küçük bir öpücük bıraktım.

"Sana inanmıyorum ne zaman birlikte olucaz peki Arya" bu sorusu sinirlerimi bozmuştu ben bakireliğimi seviyorum taammı.

"Zamanı gelince. Hadi yavrum artık evine yoksa benden önce babam eline vericek"

"Tamam görüşürüz"

"Görüşürüz" deyip yukarı çıktım.Duş istiyom gel beni al.
▪•▪•▪•▪•▪•▪•▪•▪•

3 saat sonra (yarabbi şükür) anamgil geldi. Ablamın elimde hey maşallah kaç poşet var lan orda? Avmenin yarısı ile oturma odasına girdiler . Ben poşetleri karıştırırken annem

"Seninkiler burada " dedi ve tekli koltuktaki poşetleri gösterdi. Poşetleri alıp odama çıktım. 2-3 tane elbise ıyk nefret ederim. Dikkatimi çeken tek şey beyaz kolları sarı mini elbise hatta uzun t-shirt bile diyebiliriz. Neyse bunada şükür .

İftarı açtıktan sonra bilgisayarın başına oturdum. Sosyal medyayla pek aram yoktur sadece snap,twitter,instagram,connected,vine, bu kadar yani başka bir şey yok. Instagramda gezinirken daynamayıp Tuna nın sayfasına girdim.

One lan..

Ben ve İlhan hemde öpüşürken..

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin