Arya, babası, annesi ve ablası.
•▪•▪•▪•▪▪•▪•▪•▪
+ Beni öptüğüne inanamıyorum ya. Hangi hakla bunu yapabiliyor?!
-Salak gibi baktın bide Ayra suratına yapıştıracaktın tokatı.Dua ette İlhan görmüş olmasın. Yoksa boku yersiniz.
+Yok canım görmemiştir.Görseydi aşağı gelirdi hemen. Yani sanırım.
-Yaw heehehehe sensin.Amele millet seni yiyo gıkın çıkmıyo. Lan yoksa tekrar aşık mı oldun sen buna vallaha bedenlikten red ederim seni.
+Yok artık. Kapa kapa yazmasın göt..
Yine iç sesimle saçmalarken olayın şokunu sonunda üstümden atabilmiştim.
Babam mutfakta oyalanırken annem televizyon izliyordu. Bu olayın tam tersi olması gerekmiyomu la??
"Babacım ne yapıyorsun acaba gecenin bu saatinde "
"Annen dediki yarınki yemekleri ben hazırlarsam başı ağrımayacakmış...Hasss ben öyle demek istemedim yani annenin başı çok ağrıyomuş ağrı kesici falan.."
Kulağımı tıkayıp odama koştum
"Lalaalalalalaalaa bi şey duyamıyorum lalalallallaalaaa..
▪•▪•▪▪•▪•▪•▪•▪•▪•
Yarın bayram. Ve biz Hataya gidicez. Vöh kim gidecek oraya kadar ya ölürüm ben kesin yolda giderken. O yüzden anneme yalvarmam gerekecek.
"Anne ben Hataya gelemem."
"Neden Arya?"
"Çok güzel bir soru. Şey çünküü.. Hah şey . Anneeeeee böbreğimi düşürdüm ölüyom anne " Allahım nolur bi şey demesin nolur ya rabbim.
"Tamam ablanla evde kalın . Ama geldiğimde evde en ufak bir dağınıklık, aksilik ,simetrik bozukluk görürsem millet denize girerken siz tuvaletleri yıkarsınız"
O nasıl tehtit lan vazmı geçsem acaba?
"Tamam annecim." Aklıma babamın dünki kırdığı pot gelince
"Ha anne unutmadan 3 çocuğu bu ev kaldırmaz. Hem,masraf hep masraf ne gerek var"
Annem olayın şokunu atlatana kadar ben odama çıkmıştım bile. Dayak yemek için fazla gencim.
Annemgili uğurladıktan sonra pizza sipariş ettik. Yemek yapmaya kalksaydık gerçek anlamda böbreğimi düşürebilirdim. Koca bir 4 gün ev bizimdi ne yapsak acaba.
"Ben ateş dansçılarını çağırıyorum sende içkileri sipariş et" aklımımı okuyo lan bu
"Hayır aklını okumuyorum sadece seni fazla iyi tanıyorum geri zekalı"
"Siktir abla beni kokutuyosun. Götünde göz çıkarsa hiç şaşırmıcam"
"Tamam kes. Ben kızlarla dışarı çıkıcam. Bu arada eve sadece İlhan'ı al. Sakın bir şey yapmayın çocuğa bakmam şimdiden uyariyim."
Ya bu nasıl bir abla yaaa. Koltukta yastık aradım yoktu. Abla beni affet diyerek kafasına terliği fırlattım. Kafasını eğince arkasınsaki vazoya denk geldi. Sen vazo sallan sallan düş. Ulan köpükten yapılmış bir terliğin böyle bir etki yaratacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.
"Ellerinden öper" deyip koşar adım evden çıktı. Valla hiiiçç kıçmı kaldıramam bi vazo için. Sandeletlerimi giyip bende evden çıktım.
Kime:Yavrumcum
Rica etsem sahilde benimle dolaşırmınız bayım?İlhanla 2 günden beri konuşmuyoduk. Azıcık hasret gidereyim.
Kimden:Yavrumcum
Bugün iznini istesem?. Abim yurtdışından geldi havalanındayım.Kime:Yavrumcum
Tamamİlhanla konuştuktan sonra basket sahasına gittim. Tuna'yı görmeyi tabikide beklemiyodum. Topu atacakken beni görünce ıskaldı. Top önüme düşünce nasıl olsa girmeyecek bari şansımı deniyim dedim. Topu rastgele savurdum ve cuk diye potanın içine girdi yok artık..
"Sanırım küçük bi maç yapsak sorun olmaz"
"Neden olsun ki?"
"İlhancın kızmasın sonra"
"Kapa çeneni ve topu at "
Topu bana atınca sürmeye başladım. Olum ben basketbol oynayamıyom kii..
Sonuç olarak Tuna atıyo bende onu seyrediyom. Arada bende atak yapıyorum tabi ama yakın temas olumca geri çekiliyorum.
Top sonunda elime geçince potaya doğru sürmeye başladım tam atacakken Tuna blok bastı. Tabi benimde dengesizliğim hat safada yere kapaklandım mal gibi bide çocuğu üstüme çektim. Ulan çıplak bilardo oynasak aramızda bu kadar çok temas olur mu merak ediyorum.
"Hani bi üstümden kalksanda nefes alabilsem"
"Özür"
"Önemli" sokuk. Ya biri şu çocuğu siksinde bi kendine gelsin şu.
Tuna'nın arkasınsaki karartıykı görünce şok oldum Melisa..
"Sende bişey isticem "
"Seni dinliyorum"
"Beni öp söz veriyorum sonra açıklıcam"
"Tamam" bunu o kadar rahat söylemiştiki sanki ciklet verir misin diye sordum.
Kafasını yavaş yavaş bana eğince Melisa bizi fark etti. Ensesinden tutup onu kendime çektim.Dadaklarını hissedince içim ürperdi. Dudaklarımı aralayıp alt dudağını sıkıştırdım. Tuna beni kucağına alıp banka oturttu. Melisa yanımıza gelip bir kaç kere yalandan öksürdü,ondan ayrılmak istesemde yapamadım. Melisa gittikten sonra nefes almak amaçlı ayrıldım. Dudakları çok farklıydı sıcaklığı,dolgunluğu ,tadı..
"Düşünmeyi kes ve öpüşmeye devam et"
demesiyle istemsizce tekrar dudaklarına yöneldim. Alt dudağımı emmeye başlayınca bende onun dudağını dişledim. Dili ağzımı işgal ederken hiçbir şey yapamadım. Sanki dilim onu bekliyormuş gibi harekete geçti. İç sesim yatarken ağzıma sıçacak. Ama benim tek düşündüğüm ondan neden ayrılamamdı.
Bunun masum ,zararsız ,küçük bir öpücük olması gerekiyodu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RandomGenelde wattpad hikayelerinde bad boy love good girl oluyor. Sıkıldım vallaha bumaldım artık. Biraz gülmek eğelenmek istiyorsanız buyrun bekliyorum. Hadi gelin hadi bekliyorum bak hadi..