düz yazı ve texting karışıktır
iyi okumalar dilerim 🌈🍄✨
.
.
.
.
.{1 hafta sonra}
(Jungkook)
Başımı koyduğum yastığın olduğu yerde büzüşüp iyice başımın altından kayıp gitmesiyle boynum ağrımaya başlamış fakat bunu ciddiye almamıştım. Uykunun tatlı geldiği sabahın erken saatlerinde sayamadığım kadar çok gördüğüm rüyalarıma bir yenisini daha eklerken vücudum uyanmam için bana uyarı gönderiyordu sanki.
Yattığım yerde gözlerim kapalı bir şekilde dursam da aslında uyanalı epey bir vakit olmuştu. Derin uykumun son demlerindeyken kendime gelmiştim ama hâlâ yatakta yatıyordum ve gözlerimi sıkıp yeniden uykuya dalmaya çalışıyordum. Bir kere uyanınca tekrar uykuya dalamayacak kadar zinde hissettiğim için artık olduğum yerden kalkıp ayaklanmam gerektiğini düşündüm.
Üzerimdeki yorganı tutup atacakken belimi saran kolun beni kendisine çekmesiyle olduğum yerde bir anda bükülüverdim. Sırtım Taehyung'un göğsüne değiyordu, enseme de yüzünü gömmüş deli gibi bana sarılıyordu. Bedenimi kollarının arasına alıp elleriyle belimi sarmıştı, parmaklarıyla da tenimde mekik dokuyordu resmen.
Tişörtümün arasından beri tenime yapıştırdığı parmaklarıyla karın kaslarımı okşarken dudaklarıyla da ensemi öpünce mutluluktan kıkırdamaya bile başladı. Bu çocuksu hâllerine ölüp bitiyorum yemin ederim ki.
"Taehyung?"
"Hm?"
"Uyandın mı?"
"Hayır uyuyorum."
Dişlerini tenime sürtmesiyle karnımın üzerinde duran ellerini avuç içlerime alıp iyice sıktım.
"Bir kerecik ısırsam?"
Sorusuna cevap vermeme gerek yoktu çünkü "hayır" da desem yapacağı şey belliydi zaten. Kafasına buyruk hareket ediyor ve bunu yapmaktan hiç gocunmuyordu. Gerçi bu hâlinden çok memnundum, bana bu denli yakın oluşu aramızdaki ilişkiyi daha da pekiştiriyordu. Bana olan bu sevecen tavırları kalbimi yerinden çıkarırcasına attırıyor, yüzümü de deli güldürüyordu.
Dişlerini etime batırıp ensemi ısırırken karnıma ellerini bastırıp beni kollarıyla boğmayı da eksik etmiyordu tabii.
"Acıtıyor muyum yoksa?"
"Boş boş sorular sormazsan sevinirim."
Sırıtmaya başladı hemen, ensemdeki dişlerini geri çekip ıslattığı dudaklarını boynuma indirdi ve tenimi öpüp ufak ufak sözler fısıldadı kulaklarıma.
"Tatlı... tatlımsın Kook."
Tişörtümün altında duran elini yavaşça göğüslerime doğru ilerletti. Parmaklarını hafifçe aralayarak avuçladığı göğsümü okşuyor, boynuma kondurduğu öpücüklerini de omzuma doğru ilerletiyordu.
"Yine mi yapalım istiyorsun?"
"Sana doyamıyorum oğlum."
Bir eli göğüslerimde gezerken bir diğer eli de karnımın üzerine baskı uyguluyordu. Saçlarımın arasında yüzünü gezdirip benimle oynaşırken pek bir keyifliydi. Sabahın bu vaktinde ne de istekli beni kendinin yapmaya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hu Hu? |taekook ✓
Fanfic"Bir baharda gelip bin bahar yaşattın gözlerinle." İntihar denemelerinin başarısızlığından kendini dünyadan soyutlayan Jungkook'a, yiyip içip hayatını yaşayan bir başkasına platonik Taehyung komşu olur. "Şey su borum patlamış da sende kalsam bu ge...