1. Bölüm +18

33 5 9
                                    

Evett sonunda parise gelmiştim
neden parise geldim,birazdan anlatıcam ve anlatıyorum ben karaköse köyünde bizim köydeydim orada herşey yapabiliriz ve ben çok kavat birisiyim tabiii benim adımda veli neden veli anlatayım benim adımı annem koymuştu ben küçükken anneme söylemiştim  "annem sen neden benim adımı veli koydun" ve annemde demişti ki "çünkü kavat olan erkeklerin adı veli ve o yüzden de ben senin adını veli koydum zaten senin ne farkın varki kavatlardan sen de kavatsın"dedi ben de hmmm diyip geçtim...

Neyse neden parise geldiğimin sebebine devam ediyorum.
İşte ben yine her zamanki gibi köy de kavatlık yapıyordum yani her gün bir kızla sikişiyordum ve yine bir kızla sikişiyordum ki kızın abisi geldi bizi gördü her şeyi yalnış anladı sandı ki öpüşüyoruz ve bizi zorla evlendirmeye kalktı ve ben de mecburen parise kaçtım parise gelme sebebim bu.

1 AY SONRA

Ben parise geleli 1 ay oldu ve ben 1 aydır hiç dışarı çıkmadım bu gün  bismillah yeni dışarı çıkıcam.
Ben hazırlanmak için banyoya girip duş aldım ve belimde havluyla banyodan çıkıp yatak odama gittim tişörtümü giydim havlumu çıkarıp pantolonumuda giyip şaçlarımı tarayıp yana atıp dikleştirdim ve dışarı çıktım.  Çıkmadan önce kendime söz verdim "yoluma çıkan ilk kızla yatıcam diye" ďışarı çıkar çıkmaz karşıma çok güzel bir kız çıktı(ama resmen dünyalar güzeli bir kız)

Kızı uzaktan biraz süzdüm. Üstüne giydiği  fıstık yeşili elbisesiyle salına salına yürüyordu. Arada bana kaçamak bakışlarını görmüyor değildim. Anlaşılan o da benden hoşlanmıştı. E yani bana kim aşık olmaz ki? Çapkınca gülüp göz kırptım. "İkinci Ferit Korhan"  dedim kendi kendime. Bana bakıp gülümsedi. Bunun üzerine yanına gitmeye karar verip yürümeye başladım. Yanına gittiğimde yanındaki arkadaşını yolladı ve bana döndü.  Elimi masanın yanına koyup  "senin adın ne kız" dedim. Bana gülümseyerek cevap verdi. "benim adım minadiye peki senin adın ne" dediğinde bir kaşımı havaya kaldırıp  "benim de adım da veli fıstık kız"dediğimde gür bir kahkaha patlattı. Benimle çok çabuk  kaynaştı "HERHALDE KIZDA BİRAZ ORUSBU ÇIKTI"biz kızla çok iyi anlaştık ve sevgili olduk. Neden bu kadar hızlı olduğunu sormayın bende bilmiyorum.

YAZARDAN
Olm amk siz nasıl 5 dakikada sevgili oldunuz yaa

VELİ
Susar mısın şu an bir şey anlatıyorum

YAZAR
sikerim seni adam ol benimle düzgün konuşşş

VELİ
tamam be şaka yaptım özürdilerim peki şimdi devam edebilirmiyim

YAZAR
Hıı işte böyle ol devam edebilirsin

Veli
Minadiye aşkım benim eve geçelim mi?

Minadiye
Tamam hayatım sen nasıl istersen eve geçelim artım gerçekten

VELİ
Tamam hızlı olalım

MİNADİYE
Tamam.

Diyip ikiside velinin evine gitmek için taksiye bindiler ve  eve vardılar. İkiside el ele tutuşup koşa koşa eve girdiler. Evim içine girdikten sonra direkt ikiside aynanda banyoya girdiler elbiselerini çıkarıp ikiside birbirini çırılçıplak gördüler veli biraz elife yaklaştı ve elif ise veliye dur diyip"Havlunu üstüne alda yatağa geçelim" diyip ikiside üstüne havluyu alıp yatak odasına geçtiler. Havluyla birlikte yatağın üstüne oturdular.ve bir anda sohbet başladı.

VELİ
Minadiye senin ismini kim koydu biraz anlata bilirmisin.

MİNADİYE
Benim ismimi annem koydu.
Ben de küçükken anneme söylemiştim demiştim ki annem benim adımı kim koydu annem de hemen sonra cevap verip ben koydum dedi ben sordum dedim ki annem neden peki elif koydun adımı annem ise bana cevap verip çünkü benim duyduğuma göre orusbu kızların adı elif olurmuş ve ben de bu yüzden senin adını elif koydum ben ise hmmm diyip geçtim içimden ise küfür ettim hmm seni orusbu,seni orusbunun çocuğu, seni doğuranın amına koyim diyip geçtim

"Peki senin nasıl oldu anlatsana hayatım."

VELİ
Minadiyemm  benimde hayatım seninkinin aynısı oldu hiç bir farkı bile yok

MİNADİYE
Peki aşkımmm

VELİ
Eee ne duruyoruz artık yatağa geçmiyecekmiyiz.

MİMARİYE
Ayn gerçektende sıkıldım ama artık uzanalım.❤❤

VELİ
Tamam,aşkım benim

ve ikiside yatağa girdiler 4 saat boyunca yataktan çıkmadılar.ve tam 4 saat sonra yataktan çıktılar.

YAZARDAN
Olm ne yaptınız ki🖕🏻🖕🏻 öyle,niye acaba 4 saat boyunca yatakta kaldılar kii.

EVETT ARKADAŞLARIM İLK KİTABIM VE İLK BÖLÜM İNŞ YAZIM YALNIŞIM YOKTU AYRETEN OYLARINIZIDA BEKLİYORUM LÜTFEN OYLAYINIZ
🤣🤣

ÖPTÜM😘😘

BYY👋🏻👋🏻

Bana Kim AŞIK Olmaz Ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin