...
chishiya: niragi? Ayıldın mı sonunda?
niragi: *yavaş ve ağır nefesler alarak* başımın tepesinde mızmızlanmayı kes amk. Sanki yaşamamı çok istiyorsun...
chishiya: *iç çekip yerde yatan niragiye bakarak* yaşamanı istediğimden değil, seni ne kadar sevmesem de biz takımız şuan ölmenin sırası değil.
niragi: *bitkin bir ses tonuyla* ahh tabii takımız. Aynen. Şuan seninle tartışamayacağım chishiya başım ağrıyor aq pfff soktuğum şu oyunu bitse de kurtulsam!
chishiya: *hafif sırıtıp* hmm bu halinle oyunu mu bitireceksin niragi?
niragi: *anlamsız bir şekilde chishiya'ya bakış atar* ne var halimde lan- *vücuduna bakarak* SİKTİR! ne zaman bu kadar yaralandım?!
chishiya: dünkü oyunda bizden kopup kendi başının çaresine bakmak istediğin zaman oldu. Hatırlamıyor musun? kendi başına oyunu bitirmeye çalışırsan böyle olur işte.
niragi: HAAAH! Gayet güzel ilerliyordum dikkatimi dağıttınız!
chishiya: dikkatini dağıttık öyle mi? *dalga geçer gibi bir ses tonuyla* Seni ben kurtardım teşekkür yerine bize mi laf atıyorsun? Bu halde bile bize laf atman çok komik.
niragi: teşekkür mü?! HAH RÜYANDA BİLE GÖREMEZSİN. Ama teşekkür yerine senden ne kadar nefret ettiğimi söyleyebilirim.
chishiya: seninle uğraşmak en zor ameliyatlara girmekten bile daha zor niragi. Herneyse *chishiya arkasında duran ilk yardım malzemelerini eline aldı* pansumanını yenilemeliyim, yoksa iltihap kapacak. *yavaş bir şekilde kalkıp yerde yatan niraginin yanına eğildi*
niragi: bide pansuman mı yapacaksın? İstemez.
chishiya: küçük çocuk gibi inatlanma niragi acı içinde gebermek mi istiyorsun?
niragi: ben yaparım bırak!
chishiya: pansuman yapmayı bilmiyorsun bile niragi ayrıca daha kafanı kaldıramıyorsun. 2 dakikada yapacağım işte inatlanma.
*niragi bir süre daha inatlaştıktan sonra chishiya nihayet niragiyi ikna edebildi*
niragi: iyi tamam be hızlı yap şunu sonrada siktir olup şu oyuna gidelim!
*chishiya niragiyi belinden tutarak nazik bir şekilde niragiyi oturur pozisyona getirdi, eski sargı bezlerini sökerek yaralı alanı dezenfekte etmek için dezenfektanı eline aldı ve bir pamuğa döktü yavaş bir şekilde yaralı alanı temizlemeye başladı*
niragi: *acı içinde inleyerek* ahh yavaş ol be yaralandığımda bu kadar canım acımadı!
chishiya: *dalga geçer gibi gülerek* noldu çok mu acıdı? Zaten yavaş yapıyorum bu kadar dayanıksız mısın? :)
niragi: şu piçe bak nasılda dalga geçiyor?! Bi' iyileşeyim o zaman görürüz kim kime gülüyor. Cesedini parçalamaktan zevk alacağım chishiya.
chishiya: *derin bir şekilde nefes alıp verdi ve niraginin gözlerine baktı* hmhmm kesin.
*aradan 2 dakika sonra usagi ve kuina geldi*
kuina: oooo kimler ayılmış... Naber kanka ŞWODLUGFJVAKD
niragi: PİÇ PİÇ GÜLME AĞZINA SIÇTIĞIM ÖRGÜ KAFA.
kuina: ayılır ayılmaz başlamış yine neyse ki eli kolu tutmuyor hahh
chishiya: hoşgeldiniz arisu ve ann nerede?
usagi: arisu biraz su bulmaya gitti ann'da bizim arkamızdan geliyordu birazdan burada olur. *elindeki poşetleri göstererek* işte... Biraz yiyecek bulabildik. *elindeki poşetleri uygun bir yere bıraktı ve yorulduğu için oturup dinlenmeye başladı*
chishiya: yiyecek bulabilmenize sevindim.
kuina: ahh bulmak cidden çok zordu. *chishiya' nın yanına oturdu* dün yapmıştın pansuman zaten bugünde yapmana gerek var mıydı?
chishiya: hmhm evet dün yapmıştım ama yarası çok derin olduğu için enfeksiyon kapmaması için yeniliyorum.
niragi: hah?! Dünde mi pansumanımı sen yaptın? siktir hiçbir şey hatırlamıyorum.
kuina: * bir kaşını havaya kaldırdı* hatırlamaman normal gerizekalı bayılmıştın. Chishiya'ya dua et sen o kurtardı az daha kan kaybından şimdiden ölecektin
.
.
ilk bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın acemilik işte... bir sonraki bölümde daha iyi ilerletmeye çalışacağım okuyanlara ve beril agama desteği için teşekkür ederim :DD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niragi x chishiya
Fanficniragi ve chishiya ya yazılan fic gormedım neden ben yazmıyorum ki :D umarım seversiniz !!