Güzel bir yaz tatilinin ardından o berbat sabah... Evet bu Riki için tam olarak böyleydi. Okula gitmeyi hiç bir zaman sevmemişti ve her zaman olduğu gibi yine gitmek istemiyordu. İki sene önce Kore'ye taşınmadan önce Japonya'da da okuldan kaçardı Riki...
Ama bu gün onun için yeni bir şeyin başlangıcıydı...
Sadece onun için de değil onun hayatını tamamen değişecek olan Kore'ye yeni taşınmış Jaehyun için de...Mai(Rikinin annesi): Hadi,Riki çabuk ol ilk günden gecikme
Riki:tamam anne çıkıyorum.[Riki evden okula gitmek üzere yola çıkar.Yolda onun Kore'deki en iyi ve en yakın arkadaşı Guwonu görür.]
Gw:Hey, Riki. Naber dostum? Tatilin nasıl geçti?
Riki: Guwon,nerelerdeydin? Benim için tatil fena değildi umarım senin için de böyle olmuştur.
Gw: Ah, evet... Bu sene tatilim Hawaii de geçti. İnan bana harikaydı... Bu arada okula yeni bir erkek öğrenci geleceğini duydum haberin var mı? Kim?
Riki: Hayır, senden duydum kim acaba...
Gw:Her neyse dostum okulda anlarız kim olduğunu gecikmeyelim...[Kore Seul üniversites]
Okulun bahçesine girdiklerinde alışık olmadıkları bir şey yaşanmıştı... Riki okulun sevilen ve tanınan çocuğu olduğu için normalde herkes onu görür görmez yanına gider konuşmaya çalışırdı..Ama bu kez farklı bir şey yaşandı.Tüm öğrenciler Okula yeni gelen Sim Jaehyun'un etrafına toplanmıştı...Bu görüntü Rikinin hiç hoşuna gitmedi ve derhal o çocuğun kim olduğunu öğrenmek istedi... Sorup soruşturduktan sonra onun okula yeni gelen kişi olduğunu anladı... Jaehyun Rikide ilk olarak iyi bir izlenim bırakmadı ama kim bile bilirdi onları nelerin beklediğini...